سرپرست سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری کرج گفت: با همکاری پلیس راهور گشت‌هایی جهت برخورد با خودروهای شخصی‌ای که اقدام به مسافرکشی می کنند ایجاد شده و در صورت مشاهده برخورد لازم را صورت می‌دهند.
کد خبر: ۹۰۲۷۸۹
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۲ 24 September 2020

برخورد با خودروهای شخصی‌ای که اقدام به مسافرکشی می کنند

به گزارش «تابناک البرز» محمد یساولی با اشاره به اینکه بسیاری از تاکسیداران از اینکه تحت پوشش خدمات بیمه‌ای نیستند گلایه دارند، اظهار کرد: در حال حاضر حدود ۱۳ هزار و ۵۰۰ تاکسی خطی و گردشی در کرج فعال است.

وی ادامه داد: از مجموع تاکسیداران کرج حدود چهارهزار نفر عضو تعاونی تاکسیرانی هستند و تحت پوشش خدمات بیمه‌ای قرار دارند.

وی با بیان اینکه این بیمه شدگان از سال‌ها پیش تحت پوشش خدمات بیمه‌ای قرار گرفته اند، توضیح داد: متاسفانه سایت بیمه تاکسیرانی مدتی است بسته شده و متقاضیان جدید امکان ثبت نام ندارند.

این مسئول اضافه کرد: مشکل بیمه تاکسیداران تنها مختص کرج نیست و رانندگان تاکسی همه شهرها با این مساله درگیر هستند.

یساولی تاکید کرد: با رایزنی‌های انجام شده، این مساله در دستورکار مجلس یازدهم قرار گرفته و امیدواریم به زودی شاهد بازگشایی مجدد سایت بیمه تاکسیداران باشیم تا متقاضیان بتوانند از خدمات بیمه‌ای بهره مند شوند.

وی در ادامه به معضل مسافرکشی خودروهای شخصی اشاره کرد و افزود: هر چند حضور مسافرکش‌های شخصی باعث کاهش درآمد بسیاری از تاکسیداران شده ولی چون امکان شناسایی همه آنها وجود ندارد، نمی توان انتظار داشت این مشکل به صورت صد درصدی حل شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار