کد خبر: ۹۰۲۷۷۱
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۰ 24 September 2020

 

 
عادل الحسانی سالم سلطان تیم فوتبال پرسپولیس امشب از ساعت 19:05 به وقت تهران در دومین بازی خود از از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف الشارجه امارات می رود.

 

تیم الشارجه امارات تنها یک گل کمتر از مجموع گل های سه تیم دیگر گروه خود دارد.

به گزارش منجیل خبر به نقل از پارس فوتبال : 

برد ۶-۰ مقابل التعاون دومین قسمت از نتایج درخشان تیم الشارجه بود که آن ها را به واسطه تفاضل گل بهتر در رتبه دوم جدول قرار داد و شانسشان برای صعود را بیشتر کرد.

نکته مهم اما این است که الشارجه با ثبت ۱۳ گل، خود را به عنوان بهترین خط حمله لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۰ مطرح کرده و بالاتر از تیم های مدعی چون السد، الهلال، النصر، الدحیل و… جای دارد.

 

جالب این که سه تیم دیگر همگروه الشارجه یعنی پرسپولیس، الدحیل و التعاون روی هم ۱۴ گل در ۱۵ بازی زده‌اند و در واقع الشارجه تنها یک گل از مجموع گل های این سه تیم کمتر دارد.

 

خط حمله فوق العاده الشارجه‌ با ستاره های خارجی، مهم ترین خطر برای تیم یحیی گل‌محمدی محسوب می‌شود؛ جایی که ولیتون، کورونادو و کایو آماده این هستند که دوباره با تکنیک بالا، جایگیری دقیق و شوت های تماشایی، دروازه تیم سرخپوش را تهدید کنند.

برد ۶-۰ از نتایج درخشان تیم الشارجه بود که آن ها را به واسطه تفاضل گل بهتر در رتبه دوم جدول قرار داد و شانسشان برای صعود را بیشتر کرد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار