مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق همدان گفت: هدف از اجرای این طرح مدیریت مشترکان پر مصرف است، تا آن‌ها در دسته مشترکان خوش مصرف قرار بگیرند.
کد خبر: ۹۰۲۰۳۷
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۹ 22 September 2020
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق همدان گفت: در طرح امید که از یک ماه آینده در همدان اجرا می‌شود، مشترکان کم مصرف برق از پرداخت قبض معاف می‌شوند.

به گزارش ایسنا، شیرزاد جمشیدی افزود: در این طرح مشترکان به سه بخش کم مصرف، خوش مصرف و پر مصرف دسته بندی می‌شوند.

وی اظهار داشت: بر اساس این طرح مشترکان کم مصرف، تخفیف و پاداش ۱۰۰ درصدی می‌گیرند و به طور واقعی هزینه قبض برق مصرفی آن‌ها صفر صادر شده و نیازی به پرداخت هزینه برق ندارند.

جمشیدی عنوان کرد: در همدان نزدیک به ۶۰۰ هزار مشترک خانگی فعال هستند که از این تعداد بر اساس آخرین آمار ۱۸۱ هزار مشترک کم مصرف، نزدیک به ۵۰ هزار مشترک پر مصرف و ۳۷۰ هزار مشترک خوش مصرف داریم.

وی بیان کرد: با توجه به ارزیابی صورت گرفته، بیشترین کاهش در بین مشترکان خوش مصرف است، آن‌ها می‌توانند با مدیریت مصرف خود و به ازای هرکیلو وات مصرف برق، از پاداش ما بهره‌مند شوند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق همدان گفت: هدف از اجرای این طرح مدیریت مشترکان پر مصرف است، تا آن‌ها در دسته مشترکان خوش مصرف قرار بگیرند.

وی ادامه داد: با اجرای این طرح کمک زیادی به کاهش گاز‌های گلخانه‌ای و جلوگیری از افزایش نیروگاه‌های برق می‌شود.

جمشیدی اظهار داشت: کاهش ۱۰ درصدی میزان مصرف برق استان و همچنین تامین برق در روز‌های پیک مصرف، از دیگر مزیت‌های اجرای این طرح است.

وی بیان کرد: این طرح در مرحله بررسی است و از یک ماه آینده در این استان اجرا می‌شود.

بر اساس آخرین آمار در همدان حدود ۶۰۰ هزار مشترک خانگی فعال هستند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار