مجری پروژه ساماندهی رودخانه "ارمنی" اسلام آبادغرب اعتبار مورد نیاز برای تکمیل این پروژه را 12 میلیارد تومان برآورد کرد و گفت: اگر اعتبار باشد تا تیرماه سال آینده ساماندهی رودخانه ارمنی به پایان خواهد رسید.
کد خبر: ۹۰۱۷۸۱
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۰ 21 September 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا،همایون فرخی با بیان اینکه کار ساماندهی رودخانه ارمنی شهرستان اسلام آبادغرب از سال 1390 آغاز شد، افزود: طول پروژه ساماندهی این رودخانه 1500 متر بود که بخش عمده آن انجام شده و برای ساماندهی قطعات قبلی نزدیک به هشت میلیارد تومان البته به پول سال‌های قبل هزینه کردیم.

وی با بیان اینکه هم اکنون فقط 230 متر از ساماندهی این رودخانه باقی مانده، ادامه داد: بخشی از این 230 متر باقی مانده در محدوده طرح ترافیک واقع شده و قرار است خودرو از روی آن عبور کند، از سوی دیگر برای تملک اراضی مورد نیاز هم بودجه لازم است.

مجری پروژه ساماندهی رودخانه "ارمنی خاطرنشان کرد: مجموع اعتباری که برای ساماندهی قطعه باقی مانده نیاز داریم 12 میلیارد تومان است که به دلیل مشکلات کمبود اعتبار این پروژه طی دو، سه سال اخیر دچار رکود شده است.

فرخی از رایزنی‌های متعددی که برای تامین اعتبار تکمیل این پروژه انجام شده هم یاد کرد و افزود: درخواست داریم از منابع ملی یا استانی بودجه‌ای برای تکمیل ساماندهی رودخانه ارمنی اسلام آبادغرب اختصاص یابد.

وی معتقد است، در صورتی که اعتبار لازم تامین شود، می‌توان ساماندهی رودخانه ارمنی را تا تیرماه سال آینده به اتمام رساند.

مجری پروژه ساماندهی رودخانه "ارمنی" با بیان اینکه شیوه ساماندهی این رودخانه سرپوشیده کردن آن با باکس بتنی است، تاکید کرد: اتمام ساماندهی رودخانه ارمنی هم به جلوگیری از وقوع سیلاب در شهر کمک می‌کند و هم بوی نامطبوع آن در فصل تابستان دیگر به مشام نخواهد رسید.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار