معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی گفت:این استان رتبه دوم بیشترین رضایت فعالان اقتصادی از عملکرد دستگاه‌های اجرایی را کسب کرد.
کد خبر: ۹۰۱۴۶۳
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۲ 20 September 2020

به گزارش تابناک آذربایجان غربی، نادر صادقی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی با بیان اینکه نتایج ارائه شده از پایش اتاق بازرگانی در شهریور امسال حاکی از جایگاه مناسب استان در محیط کسب و کار است افزود: استان علاوه بر اینکه در دو سال گذشته رتبه نخست بهبود محیط کسب و کار را به خود اختصاص داده است، در رضایتمندی فعالان اقتصادی از عملکرد دستگاه‌های اجرایی نیز برای دومین سال پیاپی رتبه دوم کشور را به خود اختصاص داد.

او ادامه داد: نتایج پایش اتاق بازرگانی به عنوان یک واحد مستقل غیردولتی بیانگر جایگاه شاخص استان در بهبود فضای کسب و کار به عنوان یکی از مولفه‌های مهم سرمایه گذاری و رونق تولید است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی تصریح کرد: سهولت در فرایند‌های اداری و سرعت در ارایه خدمات، کیفیت رسیدگی به درخواست‌های قانونی مراجعان، نحوه رفتار با فعالان اقتصادی و تکریم ارباب رجوع و شفافیت و اطلاع رسانی در زمینه نحوه ارائه خدمات از جمله شاخص‌های ارزیابی بشمار می‌رود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار