هادی عسگری در گفتگو با تابناک:
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه گفت:با توجه شیوع ویروس کرونا و تشدید آن با رعایت پروتکل های بمناسبت هفته دفاع مقدس مزار شهدای استان گلباران خواهد شد.
کد خبر: ۹۰۱۲۶۴
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۰ 20 September 2020

حجت الاسلام هادی عسگری در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد:به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس جلسات کارگروه کمیته ایثارگران تشکیل شد.

وی خاطر نشان کرد:در هفته دفاع مقدس گلباران مزار شهدا که در واقع میثاق با شهدا است مثل سنوات گذشته ۳ مهر ساعت ۱۱صبح در سراسر استان با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می شود.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه افزود:انتشار وصیت نامه و خاطرات و تصاویر شهدا ، ضبط وپخش و انتشار پیام و خاطرات اثرگذار و کوتاه ۴۰ نفر از ایثارگران در فضای مجازی، مسابقات فرهنگی در فضای مجازی و همچنین پخش ویژه برنامه های ایثار و شهادت از صدا و سیما و رسانه های مختلف از دیگر برنامه ها قابل اجرا در هفته دفاع مقدس است .

عسگری تصریح کرد: پیام تبریک به خانواده شهدا و ایثارگران به عنوان حماسه آفرینان دفاع مقدس در این هفته منتشر خواهد شد و نیز در هر دستگاه و اداره ۴دیدار به مناسبت چهارمین دهه دفاع مقدس از خانواده‌های شهدا و ایثارگران به عمل می آید .

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار