کد خبر: ۹۰۱۲۴۲
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۸ 20 September 2020
قنبرزاده از ضدعفونی و تمیز کردن مدارس به همت جوانان عضو کانون شهید محمد هدایتی رشت خبر داد.
 

 

« سلمان قنبرزاده» به خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت گفت: همزمان با آغاز فصل بازگشایی مدارس، جهاد بچه‌های مسجد امام حسن مجتبی(ع) رشت در مقابله با کرونا شکل دیگری یافت.

 

مسئول کانون شهید محمد هدایتی با بیان اینکه حفظ سلامت دانش‌آموزان که آینده‌سازان این کشور هستند از ضروریات است افزود: بچه‌های این کانون در اقدامی خودجوش مدرسه کوثر این محله را ضدعفونی و تمیز کردند که این کار به طور مداوم انجام می‌شود.

 

وی با بیان اینکه جهاد کانونی‌های شهید محمد هدایتی به‌منظور حفظ سلامت جامعه و کمک به نیازمندان ادامه دارد تصریح کرد: تهیه ماسک و توزیع آن بین اعضای محل به‌ویژه دانش‌آموزان در دستور کار است.

 

قنبرزاده همچنین از برگزاری طرح تلاوت نور در مسجد بزرگ امام حسن مجتبی(ع) خبر داد و گفت: در این مراسم که هر شب بعد از اقامه نماز جماعت مغرب وعشاء برگزار می‌شود، یک صفحه از قرآن مجید تلاوت می‌شود.

 

وی آموزش احکام توسط حجت الاسلام «قمی» امام جماعت مسجد را از دیگر برنامه‌های این روزهای کانون شهید هدایتی نام برد و اعلام کرد: این مراسم برای نمازگزاران با رعایت فاصله‌گداری و پروتکل‌های بهداشتی در مسجد امام حسن مجتبی(ع) برگزار می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار