رئیس هیات والیبال استان کرمانشاه بااشاره به مرتفع نشدن مشکل مالی تیم والیبال کرمانشاه جهت حضور در رقابت‌های لیگ دسته اول، گفت: حداکثر تا ۱۰ روز دیگر فرصت داریم که بتوانیم حضورمان در این رقابت‌ها را قطعی کنیم.
کد خبر: ۹۰۰۹۵۱
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۴ 19 September 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا،فرهمند سال افزون ، بااشاره به آمادگی کرمانشاه برای حضور در رقابت‌های لیگ دسته اول والیبال، اظهار کرد: چند ماه پیش طی تفاهم نامه ای که اداره کل ورزش و جوانان استان با شرکت "پویش"به عنوان سرمایه گذار پروژه تله کابین داشت، قرار شد این سرمایه گذار اسپانسر تیم والیبال کرمانشاه جهت حضور در رقابت‌های لیگ دسته اول باشد.

وی تصریح کرد: پس از اعلام آمادگی این سرمایه گذار با فدراسیون هم رایزنی‌های لازم را انجام دادیم و توانستیم مجوز حضور در رقابت‌های لیگ دسته اول را از آنها بگیریم.

رئیس هیات والیبال کرمانشاه اضافه کرد: با انجام این مقدمات، پیگیر حمایت مالی اسپانسر شدیم، اما این سرمایه گذار به ما اعلام کرد از آنجایی که با شهرداری کرمانشاه برای اجرای پروژه تله کابین مشارکت دارد و باید از حساب مشترک برای واریز پول به حساب هیات والیبال برداشت داشته باشد، برای همین رضایت شهرداری هم لازم است.

وی تاکید کرد: با بوجود آمدن این اما و اگرها، با شهردار کرمانشاه هم رایزنی کردیم و ایشان هم موافقت خود را بصورت شفاهی برای کمک مالی به تیم والیبال استان جهت حضور در رقابت‌های لیگ دسته اول اعلام کرد.

سال افزون اضافه کرد: در شرایط فعلی همه چیز مهیای حضور تیم کرمانشاه در رقابت‌های لیگ دسته اول والیبال است و حتی تمرینات تیم را با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی در سالن اختصاصی والیبال شروع کرده ایم و اگر برخی ها سنگ اندازی نکنند، منتظر تایید نهایی شهرداری برای واریز پول به حساب هیات هستیم.

وی با بیان اینکه فرصت چندانی تا شروع رقابت‌های لیگ نمانده، عنوان کرد: نهایتا تا 10 روز دیگر باید قطعی بودن حضورمان در رقابت‌های لیگ را اعلام کنیم که فعلا به دلیل مشخص نبودن وضعیت مالی تیم شرایط مبهمی پیش رو داریم.

رئیس هیات والیبال کرمانشاه در ادامه با تاکید براینکه در صورت حضور تیم کرمانشاه در رقابت های لیگ تیمی کاملا بومی را بکار می‌گیریم، گفت: طی چندماهی که به دلیل شیوع بیماری کرونا مسابقات تعطیل بود، سالن اختصاصی والیبال کرمانشاه را با حدود 500 میلیون تومان اعتبار نوسازی و بهسازی کردیم تا آماده میزبانی مسابقات مختلف در این سالن باشیم.

به گفته این مسئول تعمیرات اساسی سالن والیبال کرمانشاه بعد از گذشت 20 سال از ساخت آن انجام گرفته است.

وی در ادامه عنوان کرد: همچنین در این مدت برنامه استعدادیابی رده های پایه را روی 300 تا 400 نفر در سراسر استان انجام دادیم که در نهایت منجربه این شد که 60 نفر را انتخاب کردیم تا با کمک پنج نفر از مربیان توانمند استان روی آنها کار کنیم.

سال افزون خاطر نشان کرد: تمام هزینه‌های ایاب و ذهاب و حتی آموزش و تهیه لباس این استعدادها که از نقاط مختلف استان هستند را پرداخت می‌کنیم، چراکه می‌خواهیم برای چندسال آینده والیبالیست‌های بزرگی از کرمانشاه ظهور کنند و در تیم ملی بدرخشند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار