فرماندار کرمانشاه گفت: برای حل مشکلات کشور به روحیه جهادی و فرهنگ ایثار و همدلی دوران دفاع مقدس نیاز داریم.
کد خبر: ۹۰۰۳۳۱
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۰ 17 September 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا،فضل الله رنجبر در جلسه هماهنگی برگزاری ویژه برنامه های هفته دفاع مقدس، با اشاره به اهمیت تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس در مناسبت هایی مثل هفته دفاع مقدس، گفت: تجلیل از این عزیزان تجلیل از خوبی‌ها بوده و نقش مهمی در نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه خواهد داشت‌.

به گزارش ایسنا، رنجبر با اشاره به ضرورت برنامه ریزی برای بهره گیری از همه ابزارهای تبلیغاتی برای نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه به ویژه بین نسل جوان، گفت: از ادارات می خواهیم هفته دفاع مقدس را برای انتقال ارزش های دوران دفاع مقدس به نسل جوان غنیمت بشمارند.

فرماندار کرمانشاه اضافه کرد: ضعفا، پابرهنگان و حاشیه نشینان اصلی ترین پشتیبانان انقلاب بوده و هستند که در سالهای دفاع مقدس هم در خط مقدم جبهه ها بوده اند و نباید فراموش شوند.

وی از ادارات و نهادهای شهرستان کرمانشاه خواست در هفته دفاع مقدس خدمات را به محلات حاشیه ای ببرند.

کرمانشاه میزبان پیکر شهید "خیرالله گرامی" می شود

سرهنگ سعید بهشتی راد فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج کرمانشاه نیز در این نشست با بیان اینکه شهر کرمانشاه در آستانه هفته دفاع مقدس میزبان پیکر پاک یک شهید تازه تفحص شده می شود، گفت: پیکر مطهر شهید "خیرالله گرامی" عصر امروز وارد فرودگاه شهید اشرفی اصفهانی کرمانشاه می شود.

وی اضافه کرد: پیکر مطهر این شهید والا مقام که از شهدای دوران دفاع مقدس است و به تازگی تفحص شده، برای تدفین به شهرستان اسلام آباد غرب منتقل خواهد شد.

برپایی نمایشگاه دستاوردهای دفاع مقدس در پارک شاهد کرمانشاه، گلباران مزار شهدا، دیدار با خانواده های شهدا با رعایت پروتکل های بهداشتی، برگزاری نشست های بصیرتی، صعود گروهی بسیجیان به ارتفاعات طاق بستان، توزیع بسته های معیشتی، تجلیل از شهدای اهل تسنن و اهل حق و ... از جمله برنامه های گرامیداشت هفته دفاع مقدس در شهرستان کرمانشاه است که در این نشست مطرح شد.

۳۱ شهریور تا هفتم مهر به نام هفته دفاع مقدس نامگذاری شده است.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار