مهدی محمدی در گفتگو با تابناک:
رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونای دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت:هم اکنون ۳۲۷ بیمار مربوط به کرونا در مراکز درمانی استان بستری هستند.
کد خبر: ۹۰۰۳۲۷
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۰ 17 September 2020

مهدی محمدی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد:در شبانه روز گذشته ۳۷ مورد بیمار مثبت بستری مبتلا به کرونا در استان شناسایی شدند و جمع موارد مثبت بستری به ۴۰۴۷ نفر رسید.

وی خاطر نشان کرد:تعداد موارد فوت در اثر ابتلا قطعی به ویروس کرونا در ۲۴ ساعت گذشته در استان ۴ نفر است که دو مورد فوت مربوط به شهرستان کرمانشاه است و با احتساب موارد فوت در ۲۴ ساعت گذشته، مجموع جان باختگان در اثر ابتلا به کرونا در استان از ابتدای اپیدمی تا کنون به ۵۶۹ نفر رسید.

رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونای دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه افزود: در شبانه روز گذشته در هر یک از شهرستان های کنگاور و سرپل ذهاب نیز هر کدام یک نفر در اثر ابتلا به کرونا جان خود را از دست دادند.

محمدی تصریح کرد:از ابتدای شروع اپیدمی تا کنون در استان ۱۱۸۳۵ نفر بستری و ۱۰۹۴۵ نفر نیز بهبود یافته و از بیمارستان ترخیص شده و همچنین در ۲۴ ساعت گذشته ۷۶ بیمار جدید با علائم بیماری کرونا در بیمارستان‌های استان بستری شده و ۴۵ نفر نیز پس از بهبودی از بیمارستان ترخی شده اند.

وی تاکید کرد: با توجه به تشدید ویروس کرونا در استان و دوبرابر شدن آمار بستری ها از مردم عاجزانه تقاضا داریم حتی المقدور از تردد و مسافرت های غیر ضروری اجتناب کرده و با زدن ماسک و رعایت پروتکل های بهداشتی از شیوع این ویروس جلوگیری نمایند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار