داروکده اینترنتی درمانگیاه یک داروکده آنلاین است که صدها داروی گیاهی را به شما معرفی و آنرا در تمام ایران در دسترس شما قرار می دهد تا بتوانید با آرامش خیال، اقدام به خرید اینترنتی گیاهان دارویی و داروهای گیاهی کنید و آنرا درب منزل خودتان تحویل بگیرید.
کد خبر: ۸۹۸۶۹۹
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۸ 13 September 2020

داروکده اینترنتی درمانگیاه

اگر شما هم هنوز با شنیدن اسم داروی گیاهی، به یاد داروکده های قدیمی و سنتی شامل یک فروشگاه عطاری با قوطی ها و کیسه هایی حاوی انواع گیاهان دارویی خام می افتید، بد نیست بدانید که گیاه دارویی با داروی گیاهی متفاوت است و امروزه واژه داروی گیاهی با گیاه دارویی متفاوت است و نزدیک به  7-10 درصد داروهای موجود در داروخانه ها  را داروهای گیاهی تشکیل می دهند.

داروکده اینترنتی درمانگیاه یک پایگاه اینترنتی به آدرس WWW.DARMANGIAH.COM  است که با هدف معرفی این داروهای گیاهی استاندارد که توسط شرکتهای داروسازی معتبر و بزرگ با مجوز وزارت بهداشت تولید شده اند فعالیت می کند.

همچنین بد نیست بدانید که طبق نظر اکثر متخصصان، محصولات شرکتهای داروسازی گیاهی ایرانی، اثرگذاری و کیفیتی بالاتر از استاندارد جهانی داشته و در بسیاری موارد، داروهای گیاهی ایرانی علیرغم دارا بودن قیمتهای بسیار پایین تر، کیفیت و اثرگذاری به مراتب بالاتری از داروهای گیاهی اروپایی و آمریکایی دارند.

در این مطلب ما به عنوان نمونه به معرفی دو داروی گیاهی ایرانی که برای کاهش وزن و لاغری کاربرد دارند می پردازیم. اما شما می توانید با نصب اپلیکیشن «درمانگیاه» از کافه بازار و یا ورود به سایت داروکده آنلاین درمانگیاه، علاوه بر این داروها با صدها داروی گیاهی دیگر برای انواع بیماریها و مشکلات آشنا شوید.

 

1-    قرص لاغری هزال

هزال از جمله قرص های لاغری بسیار پرطرفدار در ایران است. این محصول توسط شرکت داروسازی سینافرآور تولید شده است.

شاید قرص لاغری هزال را نتوان با قطعیت صددرصد بهترین قرص لاغری گیاهی دانست چرا که هر روز داروهای جدیدی تولید می شود که اثرگذاری بهتری از قبلیها دارد، اما تجربیات متعدد مصرف کنندگان نشان می دهد که هزال یکی از بهترین ها در این زمینه است.

زنیان، رازیانه، سداب، زیره سیاه، مرزنجوش، بوره ارمنی و اشق و دیگر ترکیبات گیاهی موثر در لاغری در ترکیب قرص هزال به کار رفته اند و با هم افزایی اثرات لاغرکننده این گیاهان، هزال طرفداران زیادی را پیدا کرده است.

این فرآورده دارای پروانه ساخت شماره ۰۹۸-۹۱-س-ت از سازمان غذا و داروی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی است.

آشنایی بیشتر با توضیحات کامل و مفصل و همچنین امکان خرید اینترنتی قرص لاغری هزال در وبسایت داروکده درمانگیاه برای شما فراهم شده است.

داروکده اینترنتی درمانگیاه : گیاهی ترین داروکده ایران

 

2-       قرص فلوردو

فلوردو هم یک قرص لاغری گیاهی است که توسط شرکت سینا فرآور تولید شده است.

قرص لاغری فلوردو علاوه بر آنکه باعث کاهش اشتها و کمتر شدن غذای مصرف کننده می شود، با بالا بردن سوخت و ساز سلولی باعث مصرف بیشتر مواد غذایی و در نتیجه سوختن چربیها برای تامین انرژی مورد نیاز سلولها می شود.

فلوردو بخصوص برای کاهش چربی های دور شکم و پهلو مناسب است و همچنین برخی اثرات دیگر همچون تقویت معده و کاهش ریفلاکس و یا کاهش کلسترول، تری گلیسیرید و چربی کبد از جمله دیگر خواص این قرص گیاهی است.

فلوردو از ترکیب گیاهان سیاه توسه، نعناع فلفلی، ختمی، چای سبز، علف طلایی و انجدان تولید شده است.

برای آشنایی بیشتر با فلوردو می توانید به داروکده اینترنتی درمانگیاه مراجعه نمایید.

داروکده اینترنتی درمانگیاه : گیاهی ترین داروکده ایران

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار