معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان از اجرای طرح نظارت بر واحدهای صنفی فروشنده لباس های نامتعارف در سطح استان خبرداد.
کد خبر: ۸۹۸۴۵۲
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۳ 12 September 2020

 

به گزارش تابناک مرکزی، سرهنگ محمود خلجی از پلمب ۶ واحد صنفی متخلف در اجرای این طرح خبر داد وافزود: در تداوم ارتقاء امنيت اجتماعي با هماهنگي دستگاه قضائي، طرح نظارتی بر خورد با اصناف فروشنده لباس های نامتعارف در سطح پاساژها و مجتمع هاي تجاري سطح استان به مرحله اجرا گذاشته شد.
این مقام انتظامی اظهار داشت: در این طرح نظارتی مأموران اداره نظارت بر اماکن عمومی پلیس مرکزی با بازرسی و برخورد با فروشگاه‌های عرضه کننده البسه ناهنجار و غیر متعارف منقوش به‌ نمادهای ضدفرهنگی و شیطان‌ پرستی غربی و شلوارهای موسوم به شلوارهای سبک غربی یا به اصطلاح شلوارهای پاره، اقدام به جمع آوری لباس های مذکور و اعمال قانون در قالب تذکر، اخطار، اخذ تعهد و پلمب کردند.
وي با اشاره به بازدید از واحدهای صنفی عرضه کننده لباس های نامتعارف در این طرح یادآورشد: در مدت زمان اجراي اين طرح، به ۱۳ واحد صنفی تذکرداده و از ۹ واحد صنفی دیگر نیز تعهد کتبی اخذ شد.
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی با اشاره به پلمب ۶ واحد صنفی فروشنده لباس های نامتعارف در طرح مذکور و نیز هشدار به عرضه کنندگان لباس های مخالف با ارزش‌های اسلامی و ایرانی، افزود: اگر در دیگر بازدیدهای مرحله‌ای، تکرار عرضه این‌گونه لباس‌ها از سوی متصدیان واحدهای صنفی دیده شود، با هماهنگی دستگاه قضایی برخورد با متخلفان تشدید خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار