نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت:دست های آمریکائی ها و اسرائیلی ها در توهین به مقدسات اسلام به وضوح دیده می شود.
کد خبر: ۸۹۷۷۶۲
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۶ 10 September 2020

 

 

به گزارش تابناک مرکزی،آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی در مراسم تجمع اعتراض‌آمیز مردم اراک در پی اهانت نشریات فرانسوی به ساحت مقدس پیامبر (ص) در مصلی بیت المقدس اراک برگزار شد
افزود: تکرار توهین به مقدسات اسلام و حمایت خائنانه رئیس جمهور جهال و نادان فرانسه از این اقدام نهایت خیانت و جهالت به دنیای اسلام و بشریت است.
وی یادآورشد: زمانیکه مردم فرانسه به عنوان جلیقه زردها در خیابان‌ها می آیند و هزاران نفر گلوله می خوردند و دست و پاهای آنها را خرد می کنند چرا آن را به عنوان آزادی بیان مطرح نمی کنند اما توهین به مقدسات اسلام را آزادی بیان خطاب می کنند.
وی ادامه داد: اگر کسی در فرانسه از رئیس جمهور این کشور سؤالی داشته باشد آن را زندانی و شلاق می زنند و چرا آن را به عنوان آزادی بیان خطاب نمی کنند اما توهین به مقدسات اسلام آزادی بیان است.
امام جمعه اراک گفت: البته این مسائل ظواهری دارد که ظاهر آن توهین به ارزش های اسلامی است ولی همانگونه که مقام معظم رهبری به آن اشاره داشتند اینگونه اقدامات خائنانه پشت پرده هایی دارد که آنها باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد.
دری نجف آبادی بیان کرد: از گذشته غربی ها همواره به دنبال توهین به مقدسات اسلام و قرآن بوده اند اما شکل های آن متفاوت شده و روزی توهین به قرآن و روزی کاریکاتور علیه پیامبر عظیم الشان اسلام و این اقدامات پشت پرده هایی دارد.
وی اظهارداشت: پشت پرده اینگونه اقدامات خائنانه همکاری و به رسمیت شناختن رژیم جاعل و کودک کش صهیونیستی است و اطاعت از ترامپ قمار باز در پشت پرده اینگونه مسائل به وضوح دیده می شود.
وی اضافه کرد: اینگونه اقدامات توطئه های بسیار وسیعتر علیه جهان اسلام ، جبهه مقاومت و انقلاب اسلامی دنبال می کند که باید نسبت به آنها هوشیار تر باشیم و دقیق تر عمل کنیم.
امام جمعه اراک تصریح کرد: رژیم کودک کش صهیونیستی امروز ام‌الفساد منطقه است و سگ زنجیر دار آمریکا است و به دنبال تحقق اهداف کثیف آمریکائی‌ها در منطقه هستند بنابراین امروز این‌گونه اقدامات در راستای به رسمیت شناختن اسرائیل است.
عضو مجلس خبرگان رهبری افزود: امروز شرط آمریکا برای تحریم نکردن کشورها بویژه کشورهای اطراف خلیج‌فارس حمایت و همکاری کردن با رژیم صهیونیستی است و وزیر امور خارجه آمریکا همانند سگ‌های ولگرد در منطقه این هدف را دنبال می‌کند.
وی با اشاره به اینکه امروز دنیای اسلام باید وحدت داشته باشد و نباید فریب اقدامات خائنانه آمریکا و اسرائیل را بخورد افزود: امروز جبهه مقاومت و دنیای اسلام باید علیه این توطئه‌ها باقدرت ایستادگی کند چراکه این اهداف اصل اسلام را نشانه گرفته‌اند و دنبال ضربه زدن به اساس اسلام هستند.
وی یادآور شد: امروز آمریکای جنایت‌کار در همه کشورها علیه اسلام چراغ سبز نشان داده و اینگونه اقدامات موهن خاکریزهای ترامپ برای تحقق اهداف شوم خود است.
دری نجف آبادی با تاکید بر اینکه امروز علمای جهان اسلام وظیفه سنگینی بر دوش دارند و همه باید برای بیداری و هوشیاری ملت های مسلمان بپاخیزند گفت: اگر دنیای اسلام از ارزش های اسلامی غافل باشد و اگر جبهه مقاومت از یاد امام خمینی(ره) و شهید سلیمانی ها غفلت کند ضربه های بزرگی خواهد خورد و امروز محکوم کردن و هوشیاری ملت ها کمترین وظیفه ای است که می توانیم انجام دهیم.
وی ادامه داد: قرآن کریم همواره به مسلمانان تذکر داده که اگر از دشمنان خود غافل شوید به شما ضربه های جبران ناپذیری خواهند زد و حیات سیاسی، فرهنگی و اقتصادی شما را خواهند گرفت.
وی ادامه داد: امروز دنیای اسلام و جبهه مقاومت با تاسی از راه امام خمینی(ره) و سیره شهید سلیمانی باید علیه جنایت های آمریکا در منطقه به پا خیزد و یکپارچه و با وحدت کلمه برای اخراج آمریکائی ها و حامیان صهیونیستی آنها از منطقه اتحاد داشته باشند.
دری نجف آبادی افزود : ملت ایران یک ملت عاشورایی است و همواره در طول این سال ها نشان داده اند زیر بار زورگویان نمی روند و ملت ایران با شعار «هیهات منا الذله» علیه توطئه‌ها دشمنان ایستادگی خواهد کرد و قطعا وعده های خداوند محقق خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار