کد خبر: ۸۹۷۷۳۵
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۴ 10 September 2020

 

خروش ایران در محکومیت اهانت به ساحت مقدس قرآن کریم و پیامبر اعظم(ص)

تجمع اعتراضی مردم سراسر کشور در محکومیت اهانت نشریه فرانسوی به ساحت مقدس پیامبر اکرم (ص) و قرآن کریم صبح امروز برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سه‌شنبه گذشته نشریه فرانسوی «شارلی‌ ابدو» در یک گستاخی جدید کاریکاتورهای جنجالی موهن درباره پیامبر گرامی اسلام (ص) را بازنشر کرد. برهمین اساس تجمع اعتراض آمیز مردم در محکومیت توهین به پیامبر اکرم (ص) و مقدسات اسلام صبح امروز در سراسر کشور برگزار شد.

 

استان همدان

جمع اعتراض آمیز مردم استان همدان در پی اهانت نشریه فرانسوی به ساحت مبارک نبی مکرم اسلام، صبح امروز در همدان برگزار شد.

در تجمع مردم شهرستان همدان، اعتراض کنندگان با در دست داشتن پلاکارد و دادن شعار هایی، اقدام مذبوحانه نشریه فرانسوی شارلی ابدو را به شدت محکوم کردند و آیت الله حبیب الله شعبانی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان نیز در میان تظاهر کنندگان به سخنرانی و تبیین راهبردهای ستیزآمیز غرب در برابر اسلام و مسلمین پرداخت.

همچنین در شهرستان ملایر نیز طلاب، روحانیون و حوزیان  در پی اهانت نشریه فرانسوی به ساحت مقدس پیامبر گرامی سلام تجمع اعتراضی برگزار کردند.

طلاب ملایر با محکوم خواندن این اقدام ، این حرکت را در ادامه تحرکات قبلی دشمنان اسلام و صهیونیست همچون اقدام نشریه شالری ابدو دانستند که هدفشان ایجاد تفرقه بین مسلمانان است.

در این تجمع بیان شد که دشمن دین اسلام به دنبال عادی سازی توهین‌ به پیامبران و مقدسات دینی است و این مسئله یک سریال ادامه دار است که در فیلم های هالیوودی به وضوح دیده می شود.

پایین آمدن اخبار آمریکا از صدر اخبار جهان، محک زدن مسلمانان در وضعیت کنونی و ایجاد حاشیه امن برای صهیونیست و رژیم جعلی اسراییل از دیگر دلایل اعلام شده توسط حوزویان ملایری در راستای این اقدام نشریه فرانسوی است.

در شهرستان نهاوند نیز تجمع اعتراض آمیزی در پی اهانت نشریه فرانسوی به ساحت مقدس پیامبر اسلام برگزار شد.

 در این مراسم تجمع کنندگان با سر دادن شعارهایی این اقدام موهن را محکوم کردند.

لازم به ذکر است این تجمعات اعتراض آمیز با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و رعایت فاصله گذاری اجتماعی برگزار شد.

 

استان مرکزی:

 

ظهر امروز اقشار مختلف مردم اراک در محکومیت اهانت به ساحت مقدس قرآن کریم و پیامبر اعظم(ص) در فضای باز مصلی بیت المقدس و با رعایت شیوه نامه های بهداشتی، اعتراض خود را بیان کردند.

در پایان این مراسم آیت الله دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی سخنانی را در محکومیت این اقدام شنیع بیان کردند.

 

 

استان مازندران

مردم مازندران در محکومیت اهانت نشریه فرانسوی به ساحت مقدس پیامبر اکرم (ص) و قرآن کریم صبح امروز شهرهای استان و در ساری در صحن امامزاده یحیی (ع) ساری تجمع اعتراضی برگزار کردند.

نماینده ولی فقیه در مازندران در مراسم تجمع اعتراض آمیز مردم استان نسبت به اهانت به ساحت مقدس پیامبر اکرم در فرانسه و آتش سوزی قرآن کریم در سوئد گفت: دشمنان با توهین به مقدسات می‌خواهند حساسیت مسلمانان به مقدسات اسلامی را کم و عادی سازی کنند.



آیت الله محمدی لایینی این اهانت را یک گناه بزرگ و نابخشودنی اعلام کرد و افزود: سیاست‌های عمیقا ضداسلامی عامل اصلی این اهانت هاست که ریشه در سیاست‌های استکباری صهیونیست‌ها دارد.

وی با اشاره به اینکه دشمنان با این اهانت‌ها به دنبال ایجاد اختلاف در منطقه و عادی سازی چنین رفتار‌هایی هستند که هر از چند گاه بروز می‌کند ، گفت: هشیاری به چنین مسائلی وظیفه اصلی مسلمانان جهان هست و باید با این رفتار‌ها برخورد دشمنانه داشته باشیم.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه از مجامع بین المللی باید اینگونه اقدامات را محکوم نمایند ، افزود: از مردم ایران نیز انتظار می‌رود که احترام مقدسات خود را حفظ کنند تا دیگر کشور‌ها به دنبال سوء استفاده نباشند.

محمدی لائینی خاطرنشان کرد: اقدام توهین‌آمیز نشریه فرانسوی، شکست سیاست‌های استعماری دنیای استکبار و تفکر فاشیستی صهیونیستی در تقابل با دین اسلام را به خوبی نمایان کرده است.

وی با اشاره به اینکه این اقدام نشانه درماندگی و ضعف دشمنان اسلام است، اظهار کرد: یقیناً نتیجه اقدامات موهن آنان دامن‌گیرشان می‌شود.

با اعلام اینکه اهانت به پیامبر اعظم(ص)، سناریوی از پیش طراحی شده صهیونیست‌ها و مورد حمایت دولت‌های غربی است، بیان کرد: دشمن در طول سال‌های اخیر دست از دشمنی با ایران برنمی‌دارد.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه وحدت و انسجام با محبت به اهل بیت (ع) میسر می‌شود،‌ تصریح کرد: دشمنان با موج اسلام‌هراسی به دنبال شکستن حریم ارزش‌های دینی هستند.

وی هتک حرمت به ساحت مقدس پیامبر بزرگوار اسلام(ص) را خط قرمز مسلمانان جهان عنوان کرد و ادامه داد: دشمنان اسلام از بیداری اسلامی هراس دارند.

در این اجتماع مردمی ضمن قرائت بیانیه پایانی شرکت کنندگان با شعارهای مرگ بر آمریکا و اسرائیل، آمریکا و اسرائیل دشمن دین و قرآن اقدام هتاکانه دشمنان نسبت به مقدسات اسلامی را محکوم کردند.

 

استان اردبیل

 

اقشار مختلف مردم اردبیل ضمن رعایت پروتکل های بهداشتی با تجمع در میدان شهیدگاه، توهین نشریه شارلی ابدو به پیامبر اکرم(ص)  را محکوم کردند.

1911914

1911912

1911915

1911916

1911917

 

استان کردستان

پیش از ظهر امروز تجمع ماموستاهای اهل سنت و تشیع استان کردستان در محکومیت توهین نشریه شارلی ابدو به پیامبر اکرم(ص) در مسجد جامع سنندج برگزار شد.

https://www.dana.ir/content/files/kordestan/1849375.jpg

https://www.dana.ir/content/files/kordestan/1849374.jpg

https://www.dana.ir/content/files/kordestan/1849372.jpg

https://www.dana.ir/content/files/kordestan/1849371.jpg

https://www.dana.ir/content/files/kordestan/1849369.jpg

استان گیلان

 

تجمع اعتراضی مردم رشت در محکومیت اهانت به ساحت قرآن کریم و پیامبر رحمت(ص) در پی توهین مجدد نشریه فرانسوی «شارلی ابدو»، صبح امروز و با حضور مردم انقلابی و همیشه در صحنه شهر رشت برگزار شد.

شرکت کنندگان در این مراسم با شعارهای کوبنده دولت فرانسه و توهین‌کنندگان به ساحت مقدس پیامبر اکرم (ص) را محکوم کردند.

 

https://www.dana.ir/content/files/gilan/1849470.jpg

https://www.dana.ir/content/files/gilan/1849469.jpg

https://www.dana.ir/content/files/gilan/1849468.jpg

https://www.dana.ir/content/files/gilan/1849467.jpg

https://www.dana.ir/content/files/gilan/1849466.jpg

https://www.dana.ir/content/files/gilan/1849461.jpg

https://www.dana.ir/content/files/gilan/1849460.jpg

https://www.dana.ir/content/files/gilan/1849459.jpg

https://www.dana.ir/content/files/gilan/1849457.jpg

استان البرز

ظهر امروز پنجشنبه ۲۰ شهریور، جمع کثیری از اقشار مختلف مردم کرج، با حضور در میدان توحید این شهر، در تجمعی اعتراض آمیز، توهین مجله شارلی ابدو به ساحت مقدس پیامبر مکرم اسلام حضرت محمد مصطفی(ص) را محکوم کردند.

مردم در این تجمع با سردادن شعارهایی، ضمن تاکید بر محکومیت هرگونه اقدام اهانت آمیز نسبت به پیامبران و اولیای الهی، خواستار برخورد رسمی مجامع جهانی با رفتارهای توهین آمیز نظیر اقدام مجله شارلی ابدو در فرانسه شدند.

در ادامه تصاویری از این تجمع را مشاهده خواهید کرد؛

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 استان کهکیلویه و بویراحمد

شهروندان یاسوجی با تجمع جلوی مصلی شهر یاسوج ضمن اعلام انزجار از اقدام نشریه فرانسوی در پی اهانت به نبی مکرم اسلام این اقدام را محکوم کردند.

 

استان خراسان جنوبی

 

روحانیون و مردم بیرجند صبح امروز تجمع اعتراضی در محکومیت اهانت نشریه هتاک فرانسوی به پیامبراسلام(ص) برگزار کردند. این تجمع در محل حوزه علمیه سفیران هدایت بیرجند برگزار شد.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
استان قزوین
 
تجمع محکومیت هتک حرمت به ساحت مقدس قرآن کریم و پیامبر بزرگوار اسلام(ص) بعد از نماز ظهر و عصر در مسجد امام حسن عسکری(علیه السلام) قزوین با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار شد.

https://www.dana.ir/content/files/qazvin/1849538.jpg

https://www.dana.ir/content/files/qazvin/1849537.jpg

https://www.dana.ir/content/files/qazvin/1849536.jpg

 

 

https://www.dana.ir/content/files/qazvin/1849531.jpg

https://www.dana.ir/content/files/qazvin/1849540.jpg

استان قم

 

طلاب و مردم ولایتمدار قم ظهر امروز با تجمع در حرم مطهر حضرت معصومه(س) به اهانت نشریه موهن شارلی ابدو به پیامبر(ص) اعتراض کردند.

 

 

خراسان رضوی

ظهر امروز جمعی از دانشجویان و اقشار مردمی مشهد با حضور مقابل دفتر نمایندگی وزرات خارجه در مشهد ضمن اعتراض به اهانت نشریه فرانسوی به ساحت پیامبر اسلام(ص)، خواستار اخراج سفیر فرانسه شدند.

 
 
 
 
 
 
 

استان ایلام

 

 

 

 

 

 

 

اتتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار