فرمانده انتظامی البرز گفت: تمهیدات لازم در بخش انتظامی و ترافیکی برای برگزاری مرحله دوم یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در این استان پیش بینی شده است.
کد خبر: ۸۹۷۵۶۳
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۱ 10 September 2020
به گزارش «تابناک البرز» سردار عباسعلی محمدیان گفت: پلیس استان البرز در کنار سایر دستگاه های متولی در مرحله دوم یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، شرایط  لازم را برای برگزاری انتخاباتی پرشور و آرام فراهم کرده است.
وی اضافه کرد: مردم فهیم و با بصیرت ایران اسلامی با حضور پرشور و انقلابی خود بار دیگر به ندای رهبر  معظم انقلاب حضرت آیت الله امام خامنه ای ( مدظله العالی) لبیک گفته و با خلق حماسه سیاسی گام بلندی را در پیشبرد اهداف انقلاب بر خواهند داشت.
محمدیان خاطرنشان کرد که حضور پرشور مردم فهیم استان البرز در پای صندوق های اخذ رای  مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی و بدخواهان نظام اسلامی ایران و ازسوی دیگر موجب خرسندی دوستداران جمهوری اسلامی ایران خواهد بود.
وی با اشاره به اینکه پلیس استان البرز با آمادگی کامل و مشارکت و همکاری مردم امنیت انتخابات را تأمین می کند، گفت: فرماندهی انتظامی استان البرز، ضمن تأکید دوباره بر نقش بسیار مهم و ارزشمند انتخابات در پیشبرد دستاوردهای اصیل انقلاب اسلامی، از عموم امت بیدار و همیشه در صحنه به ویژه  جوانان  دعوت می کند تا با حضور گرم و فعال خویش در انتخابات شرکت کنند.
سردار محمدیان افزود: شرکت پرشور مردم درانتخابات مرحله دوم یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در ۲۱ شهریورماه  جاری با انتخاب افراد اصلح، موجبات عظمت و شوکت نظام اسلامی را بیش از پیش فراهم آورده و تبلیغات دشمنان جمهوری اسلامی را همچون گذشته، خنثی خواهد کرد.
وی افزود: بیش از سه هزار نیروی پلیس در شهرهای کرج، فردیس و اشتهارد، امنیت یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی را برعهده دارند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار