کد خبر: ۸۹۷۳۷۳
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۶ 09 September 2020

 

رئیس مجمع نمایندگان گیلان با اشاره به خسارت بالغ‌بر 500 میلیاردی بارش باران به کشاورزان، گفت: مجمع نمایندگان گیلان از وزیر جهاد و مسئولان عالی‌رتبه کشور ازجمله رئیس سازمان برنامه‌وبودجه پرداخت خسارت به کشاورزان را در حال پیگیری است.

خسارت بالغ‌بر 500 میلیاردی باران به کشاورزان؛ وکلای گیلان پیگیر پرداخت خسارت به شالی‌کاران هستند

احمد دنیا مالی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به خسارت کشاورزان شمال کشور از شدت بارش‌ها و وقوع سیلاب‌های اخیر اظهار کرد: همه نمایندگان با ارسال نامه‌ای بر لزوم توجه وزیر کشاورزی به آسیب‌های وارده به کشاورزان ازجمله در پی بارش باران و سیلاب‌های اخیر شده‌اند.

وی با اشاره به آسیب‌های گسترده به شالی‌کاران گیلانی افزود: طبق پیش‌بینی‌ها بالغ‌بر ۵۰۰ میلیارد تومان به شالی‌کاران خسارت واردشده است.

رئیس مجمع نمایندگان گیلان در خانه ملت با اشاره به استمرار پیگیری‌ها به جهت جبران بخشی از خسارت‌های وارده به شالی‌کاران گفت: خسارات وارده به شالی‌کاران شمال کشور در نشست کمیسیون کشاورزی با وزیر جهاد مطرح‌شده و امیدواریم بخشی از این خسارت‌ها جبران شود.

نماینده مردم بندرانزلی در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تلاش‌های دولتمردان در جهت پرداخت خسارت به کشاورزان تصریح کرد: استاندار گیلان پیگیر جذب اعتبارات برای پرداخت خسارت به شالی‌کاران آسیب‌دیده هست و یکی از مباحث مطروحه در نشست نمایندگان به معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان برنامه‌وبودجه کشور تعیین تکلیف پرداخت خسارت به شالی‌کاران گیلانی آسیب‌دیده ناشی از سیل و بارش‌های باران از ظرفیت‌های مختلف پیش‌بینی‌شده در قانون است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار