کد خبر: ۸۹۶۹۹۳
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۵ 08 September 2020

 

استکبار ستیزی و حمایت از مقاومت اصول اولیه انقلاب اسلامی است

رشت- رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان قیام امام حسین (ع) را در راستای استکبار ستیزی و مبارزه با ظلم دانست و گفت: استکبار ستیزی و حمایت از مقاومت اصول اولیه انقلاب اسلامی است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام مجتبی اشجری پیش از ظهر سه شنبه در نشست هم‌اندیشی بزرگداشت یوم‌الله ۱۳ آبان با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در باره اربعین حسینی، اظهار کرد: این روز، استکبار ستیزی میلیون‌ها انسان آزاده دنیا است.

وی قیام امام حسین (ع) را نمونه از حرکت در مسیر استکبار ستیزی و مبارزه با ظلم و بی عدالتی عنوان کرد و گفت: در سال‌های اخیر بارها شاهد بودیم که قدرت‌های سلطه گر به دنبال حذف حرکت بزرگ اربعین حسینی بودند اما هرسال باشکوه‌تر از سال قبل تر برگزار شده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان در ادامه با اشاره به برگزاری مراسم عزاداری دهه اول محرم با رعایت دستور العمل های بهداشتی، افزود: این حرکت نوید دهنده برگزاری مناسبت‌های ملی و مذهبی در شرایط سخت ناشی از شیوع ویروس کرونا است.

وی همچنین با بیان اینکه ملت ایران ملت امام حسین (ع) هستند، تصریح کرد: ملت ایران در مسیر امام حسین (ع) در مبارزه با استکبار جهانی و ظلم و ستم گام نهاده و در این راه تن به ذلت نخواهد داد.

برگزاری مراسم ۱۳ آبان با رعایت دستور العمل های بهداشتی

اشجری به توطئه‌های دشمنان در ۴۱ سال گذشته نیز اشاره و با بیان اینکه اعمال فشار و تحریم برخی از این توطئه‌ها برای رسیدن به اهدافشان است، بیان کرد: همه این فشارها به دلیل کوتاه شدن دست آنها از منابع و ثروت‌های جمهوری اسلامی ایران است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان، استکبارستیزی و حمایت از جبهه مقاومت اسلامی را از اصول اولیه انقلاب اسلامی ایران دانست و اظهار کرد: روحیه استکبارستیزی نظام مقدس جمهوری اسلامی با منویات امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب و لبیک ملت ایران تا به امروز زنده نگه داشته شده است.

وی در ادامه به رخدادهای مهم یوم‌الله سیزدهم آبان اشاره و با بیان اینکه این روز یکی از حساس‌ترین روزهای تاریخ انقلاب اسلامی است، افزود: این رو، نماد مبارزه با استکبار جهانی از سوی ملت ایران است.

حجت‌الاسلام اشجری از برگزاری مراسم بزرگداشت یوم‌الله ۱۳ آبان خبر داد و گفت: این مراسم همانند مراسم روز عاشورا با رعایت توصیه‌های بهداشتی برگزار خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار