سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس گفت: وزیر آموزش و پرورش در جلسه امروز کمیسیون تاکید کرد که حضور دانش آموزان در مدارس اختیاری است و آموزش و پرورش موظف است خدمات آموزشی را به دانش آموزان ارائه کند.
کد خبر: ۸۹۶۹۳۹
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۷ 08 September 2020

احمد حسین فلاحی درباره جلسه صبح امروز کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس، اظهار داشت: صبح امروز جلسه این کمیسیون با حضور وزیر آموزش و پرورش برگزار شد و در این جلسه درباره مباحثی چون بازگشایی مدارس و مباحث مربوط به استخدام آموزشیاران نهضت سوادآموزی بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

وی افزود: وزیر آموزش و پرورش در این زمینه تأکید کرد که حضور دانش آموزان در مدارس کاملاً اختیاری است و آموزش و پرورش موظف است خدمات آموزشی را به دانش آموزان ارائه کند.

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با اشاره به حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در جلسه امروز این کمیسیون تصریح کرد: وزیر علوم در این جلسه به سوالات ۸ تن از نمایندگان پاسخ داد که برخی از نمایندگان از توضیحات وی قانع شدند و برخی دیگر دو هفته به وزیر فرصت دادند تا مشکلات مطروحه را حل و فصل کند.

فلاحی خاطرنشان کرد: برای مثال یکی از سوالات درباره معیارهای جذب اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها بود که نماینده سوال کننده انتقاد کرد که چرا معیارهای ارزشی در جذب این افراد در نظر گرفته نمی‌شود.

وی گفت: همچنین برخی دیگر از سوالات درباره وضعیت دانشگاه‌های پیام نور از جمله وضعیت استادانی که قراردادشان دچار مشکل شده است، بود و وزیر علوم توضیحات خود را درباره این سوالات به نمایندگان ارائه کرد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار