کدامش صحیح است
مشکل اینجاست که هر دو خبر به طور مستقیم توسط فرماندهان انتظامی دو استان اردبیل و زنجان مخابره شده است!؟
کد خبر: ۸۹۶۸۴۵
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۰ 08 September 2020

به گزارش تابناک اردبیل، دوازدهم شهریور جاری پایگاه خبری پلیس به نقل از سردار "رحیم جهانبخش"اعلام کرد که ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان زنجان با کار اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اردبیل در پی دریافت خبری مبنی بر ورود یک محموله مواد مخدر به حوزه استان، موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.

فرمانده انتظامی استان زنجان افزود: در این رابطه ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان زنجان با استقرار در اتوبان "زنجان - قزوین " به سمت بیجار به یک دستگاه اتوبوس مشکوک شدند و آن را متوقف کردند.

http://www.tabnakardebil.ir/files/fa/news/1399/6/18/628965_780.png

جهانبخش با بیان اینکه این محموله مواد از مرزهای شرقی وارد کشور شده بود، افزود: ماموران در بازرسی از این خودرو بیش از 35 کیلوگرم شیشه که به صورت ماهرانه ای جاساز شده بود، کشف و در این رابطه 4 سوداگر مرگ را دستگیر کردند.

35 کیلو یا 122 کیلو شیشه؛ کدام را باور کنیم

به گزارش تابناک اردبیل، به فاصله چند روز از انتشار خبر، اما هفدهم شهریور همان خبر از زبان سردار "هوشنگ حسینی" فرمانده انتظامی استان اردبیل در پایگاه خبری پلیس به گونه ای دیگر منتشر شد.

هوشنگ حسینی اظهار داشت: به دنبال انجام کار اطلاعاتی و بررسی های تخصصی ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اردبیل مشخص شد 4 قاچاقچی حرفه ای مواد مخدر با تهیه مقادیر قابل توجهی شیشه از مرزهای شرقی با استفاده ازیک دستگاه اتوبوس و سواری دنا قصد انتقال آن به استان اردبیل را دارند.

http://www.tabnakardebil.ir/files/fa/news/1399/6/18/628964_648.png

وی افزود: با هماهنگی قضائی و با هدایت اطلاعاتی ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر اردبیل، هر 4 سوداگر مرگ در محور زنجان –قزوین شناسایی و توسط ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر زنجان دستگیر و خودروهای مورد استفاده آنان توقیف شد.

فرمانده انتظامی استان اردبیل تصریح کرد: در بازرسی از اتوبوس 122 کیلو و 450 گرم شیشه که به طرز ماهرانه ای جاسازی شده بود؛ کشف شد.

مقایسه ابن دو محتوا با ادبیات مشابه اما تفاوت فاحش و معنادار در ارقام مواد مخدر مکشوفه برای افکار عمومی عجیب به نظر می رسد.

اگر این دو محتوا صرفاً توسط خبرنگار و در تحریریه پایگاه خبری پلیس تولید و منتشر می شد، احتمال خطای رسانه ای دور از ذهن نبود اما مشکل اینجاست که هر دو خبر به طور مستقیم توسط فرماندهان انتظامی دو استان مخابره شده است!؟

این که آمار کدام یک از فرماندهان انتظامی استانهای اردبیل و زنجان دقیق است، الله اعلم!

انتهای پیام
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار