برای نخستین بار در سطح كشور صورت گرفت؛
برای اولین بار در سطح کشور و با مشارکت پلیس راهور خراسان رضوی، شهرداری منطقه ده، سازمان اجتماعی فرهنگی و فرهنگسرای خانواده، طرح ترافیک یار محله در تقاطع بولوار اندیشه-شاهد این منطقه، افتتاح شد.
کد خبر: ۸۹۶۲۴۵
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۵ 06 September 2020

به گزارش تابناک رضوی به نقل از روابط عمومی منطقه ده، افتتاح این طرح با حضور جناب سرهنگ دهنوی رئیس پلیس راهور استان، جناب آقای حافظ شهردار منطقه ده و مدیران این منطقه، سرکارخانم مبارز مسوول فرهنگسرای خانواده و جمعی از اصحاب رسانه و شهروندان در این تقاطع افتتاح گردید.

 

پس از افتتاح این طرح نیز، نشست پرسش و پاسخ با حضور خبرنگاران در سالن جلسات منطقه ده برگزار شد.

 

سرهنگ دهنوی در این نشست با بیان اینکه طرح ترافیک یاران محله برای اولین بار و به صورت پایلوت استانی با همکاری شهرداری منطقه ده در این منطقه افتتاح شد، اظهار کرد: اجرای این طرح با استفاده از ظرفیت ها و مشارکت های مردمی و به منظور ارتقای انضباط ترافیکی محلات همزمان با بازگشایی مدارس در منطقه آغاز شد.

 

وی ضمن تقدیر از همراهی و تعامل شهرداری منطقه ده در راستای اجرای این طرح، گفت: متاسفانه در حال حاضر دو گروه عابرین پیاده و موتور سیکلت سواران بیشترین حادثه را به خود اختصاص می دهند، به همین دلیل فعالیت فردی به عنوان ترافیک یار محله در جهت آگاه سازی و اطلاع رسانی به شهروندان، می تواند نقش موثری در کاهش تصادقات داشته باشد.

 

 

احمد حافظ شهردار منطقه 10 مشهدمقدس نیز در این نشست، اظهار کرد: انتخاب این منطقه به عنوان منطقه پایلوت اجرای طرح ترافیک یاران محله، اتفاق بسیار خوبی است و از تمامی ظرفیت های موجود در راستای اجر ای بهتر این طرح  استفاده میکنیم.

 

شهردار منطقه ده درخصوص نحوه انتخاب ترافیک یاران محله، تصریح کرد: خوشبختانه شورای اجتماعی محلات این منطقه که از فعال ترین شوراهای محلات هستند در این مورد با منطقه مشارکت داشته و از 24 ترافیک یار انتخاب شده،22 نفر عضو شورای اجتماعی محلات بوده و 2 نفر نیز از معتمدین منطقه هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار