کد خبر: ۸۹۵۹۲۵
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۲:۵۴ 05 September 2020

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان گفت: امیدوارم با طرح اعاده دادرسی، محرومیت فولاد از نقل و انتقالات برطرف شود.

با اشاره به تمدید قرارداد جواد نکونام با فولاد خوزستان گفت: خوشبختانه این اتفاق امروز رخ داد. خیلی ها نگران بودند که وضعیت نکونام چه می شود. با تمدید قرارداد نکونام، خیال هواداران راحت شد چون در این مدت گمانه زنی هایی از حضور او در استقلال و سپاهان مطرح شده بود.

وی ادامه داد: حقیقت این است که از روز ششم که نقل و انتقالات تابستانی آغاز شد، ما هم اقدامات ابتدایی را انجام داده ایم. البته امروز به ما ابلاغ شد که از دو پنجره نقل و انتقالات محروم هستیم. تقریباً ۲۰-۳۰ درصد کارهایمان را در نقل و انتقالات انجام داده بودیم که این حکم صادر شد.

مدیرعامل فولاد یادآور شد: امیدواریم با طرح اعاده دادرسی در کمیته حکمیت فدراسیون فوتبال، این محرومیت را هم با موفقیت پشت سر بگذاریم.

آذری درباره وضعیت آیاندا پاتوسی هافبک آفریقایی تصریح کرد: پاتوسی علاقه دارد در فولاد بماند. او در آفریقا مرتب در حال تمرین است و فیلم تمریناتش را ارسال می کند. او نشان می دهد که می خواهد در فولاد بماند. فکر می کنم شانس پاتوسی برای تمدید قرارداد با فولاد بالا است. البته همانطور که قبلاً گفته بودم با رعایت مباحث اقتصادی و همچنین آمادگی جسمانی پاتوسی.

وی افزود: امشب جلسه ای با رئیس باشگاه کیپ تاون درباره پاتوسی خواهیم داشت. امیدوارم با هم به یک توافق برد - برد برسیم. اعضای کاربلد هیات مدیره باشگاه و بویژه شخص علی محمدی اجازه داده اند که بازیکن خوب بگیریم ولی ریخت و پاش در سیاست کاری ما جایی ندارد.

مدیرعامل فولاد در پایان درباره زمان شروع تمرین این تیم هم گفت: بر اساس برنامه سازمان لیگ، تمرینات را طراحی خواهیم کرد. هنوز نمی دانیم لیگ از چه زمانی شروع می شود. به محض اطلاع، برای تمرینات برنامه ریزی می کنیم.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار