سردار بخشعلی کامرانی‌صالح اظهار کرد: به دنبال افزایش وقوع سرقت محتویات داخل خودرو در سطح شهر همدان، کارآگاهان مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان بررسی موضوع را در دستور کار قرار دادند.
کد خبر: ۸۹۵۸۶۰
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۶ 05 September 2020
فرمانده انتظامی استان همدان از دستگیری سارق لوازم داخلی خودرو در همدان خبر داد.

به گزارش فارس؛ سردار بخشعلی کامرانی‌صالح اظهار کرد: به دنبال افزایش وقوع سرقت محتویات داخل خودرو در سطح شهر همدان، کارآگاهان مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان بررسی موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: با بررسی جزئیات وقوع سرقت‌ها و با تحقیقات گسترده یکی از سارقان حرفه‌ای که در امر سرقت محتویات داخل خودرو فعالیت داشت شناسایی و پس از مراجعه به محل سکونت متهم، نامبرده در یک عملیات از پیش تعیین شده دستگیر و در بازرسی از منزل وی اموالی از قبیل: باطری، مدارک، ضبط و پخش، ساب، باند و... کشف شد.

فرمانده انتظامی استان همدان ادامه داد: متهم به همراه اموال مسروقه به پلیس آگاهی همدان منتقل و در تحقیقات فنی به ۲۴ فقره سرقت محتویات و قطعات خودرو اعتراف و تصریح کرد: به دلیل اعتیاد به مواد مخدر و تأمین هزینه‌های مواد مخدر اقدام به سرقت کرده است.

وی بیان کرد: با راهنمایی متهم یک خریدار اموال مسروقه نیز دستگیر، کلیه محل‌های سرقت شناسایی و هر دو متهم با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

کامرانی‌صالح در پایان گفت: داخل خودرو محل مناسبی برای نگهداری اموالی از قبیل: مدارک، پول، کیف پول، اشیاء زینتی و قیمتی نیست؛ از نگهداری این اموال در خودرو (مخصوصا جلوی دید افراد) خودداری شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار