مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز خانواده های معظم شهدا را پرچمداران آرمانهای انقلاب اسلامی در کشور دانست و تاکید کرد: صبر و ایستادگی خانواده های شهدا در زمان هشت سال دفاع مقدس و بعد ازآن پیکره ی انقلاب اسلامی را حفظ کرد.
کد خبر: ۸۹۵۷۲۸
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۵ 05 September 2020

به گزارش «تابناک البرز» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز خانواده های معظم شهدا را پرچمداران آرمانهای انقلاب اسلامی در کشور دانست و تاکید کرد: صبر و ایستادگی خانواده های شهدا در زمان هشت سال دفاع مقدس و بعد ازآن پیکره ی انقلاب اسلامی را حفظ کرد.

سلیمان رستمیان با حضور در اردوگاه ایثار کردان واقع در شهرستان ساوجبلاغ با خانواده های معظم شهدا دیدار کرد و در این دیدارها با گرامیداشتیاد و خاطر شهدا و ایثارگران، گفت: اگر مجاهدت های خانواده های معظم شهدا نبود کشور ما امروز در رفاه و آسایش قرار نداشت، خانواده های معظم شهدا و ایثارگران با گذشت از بهترین هستی خود جهاد فی سبیل الله را  انجام دادند.
وی تصریح کرد: خانواده های شهدا  با حرکت در مسیر شهدا ، صبر واستقامت پیشه کردند .
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز  اظهار داشت: خدمت ما به خانواده های شهدا قطعا ذره ای از مجاهدت های آنان را جبران نخواهد کرد، خادمان شهدا خاک پای والدین شهدا و ایثارگران هستند و تمام تلاش خود را برای تکریم آنان انجام خواهند داد.
رستمیان گفت: امروز خانواده معظم شهدا با دل‌هایی سرشار از ایمان ثابت کرده‌اند که در راه ارزش‌های اسلامی باید دین خود را ادا نمود و مسئولان و در راس ان کارکنان بنیاد هم باید در این مسیر، شأن خانواده معظم شهدا را حفظ کنند و قدر دان این عزیزان باشند.

بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز در یک اردوی چند روزه ۱۵۰ نفر از والدین شهدای البرزی را با هدف تکریم و ایجاد نشاط و روحیه و با رعایت تمام پروتکل های بهداشتی و جلوگیری ازهر گونه تجمعی، میهمان اردوگاه ایثار کرد. 

استان البرز ۵۲۵۰ شهید را در انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و دفاع از حرم تقدیم کشور و آرمان های انقلاب اسلامی کرده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار