استاندار خراسان رضوی مطرح کرد:
خراسان رضوی با بیان اینکه حفظ سلامت مردم و دانش‌آموزان بالاترین اولویت ماست، گفت: سیاست ما در بازگشایی مدارس مبتنی بر سیاست‌های ستاد ملی کرونا و وزارت آموزش و پرورش است.  
کد خبر: ۸۹۵۷۱۷
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۰ 05 September 2020

خراسان رضوی با بیان اینکه حفظ سلامت مردم و دانش‌آموزان بالاترین اولویت ماست، گفت: سیاست ما در بازگشایی مدارس مبتنی بر سیاست‌های ستاد ملی کرونا و وزارت آموزش و پرورش است.  

علیرضا رزم‌حسینی امروز در آیین بازگشایی مدارس، با تبریک آغاز سال تحصیلی، بیان کرد: سیاست استان در فرآیند بازگشایی مدارس مبتنی بر سیاست‌های ستاد ملی کرونا و وزارت آموزش و پرورش است، لذا نشست امروز نمادین است و کلاس‌ها بر اساس تصمیم‌های نظام آموزشی کشور است.

استاندار خراسان رضوی با اشاره به اینکه بر اساس پروتکل‌های بهداشتی جلسات باید به صورت مختصر برگزار شود زیرا حفظ سلامت مردم و دانش‌آموزان بالاترین اولویت ما است، بیان کرد: 

طبق فرمایش مقام معظم رهبری نظام آموزش و پرورش را باید به عنوان یک نظام سرمایه‌گذاری تلقی کنیم.

وی اظهار کرد: حضور فرماندهان نظامی و انتظامی در این مراسم نمادین نشان از اهمیت آموزش، پرورش و سلامت است، لذا برای اجرای هر طرحی در خصوص نظام آموزشی در سطح استان آمادگی کامل داریم.

رزم‌حسینی، ظرفیت معین‌های اقتصادی در استان را فرصت مناسبی برای نظام آموزشی دانست وبیان کرد: باید بر اساس مدل اقتصاد مقاومتی برای تکمیل زیرساخت‌های آموزشی تلاش کنیم.  

گفتنی است، امیر سرتیپ رضا آذریان فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال‌ شرق نیروی زمینی ارتش، سید جواد حسینی، معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور، سردار محمد کاظم تقوی، فرمانده نیروی انتظامی خراسان رضوی، قاسمعلی خدابنده، مدیرکل آموزش‌ و پرورش خراسان رضوی، تعدادی از فرماندهان نظامی و انتظامی، مدیران دستگاه‌های اجرایی و جمعی از دانش‌آموزان و فرهنگیان در این مراسم حضور داشتند.

 

منبع/مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار