کد خبر: ۸۹۵۳۵۵
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۲ 04 September 2020

 

مردم تالش به بازسازی عتبات عالیات بیش از ۸۹۳ میلیون ریال کمک کردند

آستارا - ایرنا - رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات تالش گفت: مردم مومن و نیکوکار این شهرستان در سال گذشته به منظور انجام فعالیت‌های عمرانی در حرمین شرفین، ۸۹۳ میلیون و ۵۴۵ هزار ریال پرداخت کردند و امسال نیز این کمک‌ها ادامه خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار ایرنا محمد امین زنجانی شامگاه پنجشنبه در جلسه ستاد بازسازی عتبات عالیات در فرمانداری تالش اظهار کرد: در سال گذشته ۱۲۳ پرونده تقاضای تسهیلات بازسازی حرمین شریفین به بانک رسالت معرفی شد و ۱۰۳ متقاضی، تسهیلاتی به ارزش یک میلیارد و ۴۰ میلیون ریال جهت کمک به عتبات عالیات دریافت کردند.

وی ادامه داد: ستاد بازسازی عتبات عالیات تالش در اربعین حسینی سال گذشته، ستاد معین شهرستان آستارا بود و خدمات خوبی به زائران خارجی اربعین ارائه کرد.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات تالش گفت: مردم تالش در کارهای خیر پیشگام هستند و می توانند به منظور کمک به اجرای پروژه های عمرانی عتبات عالیات، کمک های نقدی خود را به شماره حساب ۰۱۰۵۲۲۰۳۴۴۰۰۳ و شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۷۶۴۶۲ نزد بانک ملی واریز کنند.

سید عیسی مهدوی فرماندار تالش نیز در این جلسه اظهار کرد: مدیون اهل بیت (ع) هستیم و پیشگامی مردم تالش در کارهای خیر و خداپسندانه، افتخاری ماندگار است.

وی افزود: مشارکت در ساخت عتبات عالیات، ضامن خیر دنیا و آخرت و از برکات انقلاب اسلامی است و مردم به طرق مختلف، عشق به اهل بیت عصمت و طهارت (ع) را نشان می دهند.

در پایان این جلسه از فعالان ستاد بازسازی عتبات عالیات شهرستان تالش تجلیل شد.

شهرستان تالش با ۲۰۰ هزار نفر جمعیت و با بخش های مرکزی، اسالم، حویق و کرگانرود در ۱۱۰ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار