فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد از دستگیری سارقان حرفه ای و کشف اموال مسروقه به ارزش ۲۸میلیارد ریال از یک انبار در شهرستان گچساران خبرداد.
کد خبر: ۸۹۵۰۳۰
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۷:۱۰ 03 September 2020
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار مهدی انصاری در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی مراجعه یکی از فروشندگان لوازم خانگی به پلیس آگاهی شهرستان گچساران مبنی بر سرقت از انبار بزرگ این فروشگاه، باتوجه به حساسیت و ضرورت موضوع، دستگیری سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار مامورین پلیس آگاهی قرار گرفت.
وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان گچساران ضمن هماهنگی با مرجع محترم قضایی با انجام تحقیقات پلیسی گسترده و فنی موفق شدند ۱ نفرسارق را شناسایی و دستگیر نمایند.
فرمانده انتظامی استان بیان داشت: دربررسی های اولیه ماموران مشخص گردید که سارق دستگیرشده  نگهبان انبار بوده  و در طول  یک سال گذشته با ۱ دستگاه وانت بار اقدام به سرقت تدریجی اجناس نموده واموال مسروقه رابه ۴ نفر مالخر می فروخته است.
سردار مهدی انصاری تصریح نمود: در ادامه مالخران توسط پلیس آگاهی شهرستان گچساران شناسایی ودر یک عملیات ضربتی هر۴نفر مالخردستگیر شدند.
این مقام انتظامی افزود: ماموران در بازرسی از انبار مالخران ۲۳۴ دستگاه انواع یخچال و فریزر، ۱۷۶دستگاه آبگرمکن بزرگ، ۱۰۵ دستگاه بخاری،۲۳ دستگاه ماشین لباسشویی اتوماتیک، ۱۰ دستگاه کولر،  ۸دستگاه جارو برقی،  ۳۵دستگاه پنکه، ۱۳دستگاه اجاق گاز فردار، ۱۰ دستگاه آبسرد کن،۵ دستگاه آب تصفیه کن و….کشف و ضبط نمودند.
فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد در پایان با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش کالاهای کشف شده را ۲۸میلیارد ریال اعلام کرده اند، خاطر نشان کرد:  ۱نفر سارق دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی گردید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار