از ابتدای سال جاری تا کنون؛
مدیر عامل بنیاد بین المللی آبشار عاطفه ها گفت: کمک خیرین با عنوان رزمایش کمک مومنانه احیا کننده سنت احسان و نیکوکاری است و خوشبختانه کمک های مردمی افزایش چشمگیری در بخش های قربانی، نذورات طعام گرم و غیر نقدی به ویژه از آغاز محرم تاکنون داشته است که نشانه وحدت و همدلی ملت بزرگ ایران است.
کد خبر: ۸۹۴۴۸۷
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۷ 01 September 2020

به گزارش تابناک رضوی،محمد جواد فولاد در مراسم رزمایش مومنانه طرح توسعه تعاون و همدلی بنیاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه ها با بیان این مطلب افزود: با همت نیکوکاران از ابتدای رزمایش مواسات و همدلی تاکنون در ساسر کشور و مشهد در هفت مرحله بسته های معیشتی، طعام گرم و وجه نقد در مناطق محروم و حاشیه شهر توزیع شده است و امروز در هشتمین مرحله که بعد از دهه اول محرم است علاوه بر بسته های معیشتی، لوازم التحریر در حاشیه شهر مشهد توزیع می شود.

وی یادآور شد: یکی از نکات بسیار مهم و حائیز اهمیت در این رزمایش ها تجلیل و تقدیر از خیرین و نیکوارانی است که علاوه بر لبیک به فرمایش رهبر معظم انقلاب مبنی به کمک مومنانه از ابتدای رزمایش مواسات و همدلی، همواره بنیاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه ها را با کمک های خود در جهت کاهش فقر به ویژه امر معیشت نیازمندان حمایت کردند.

فولاد با بیان اینکه ویروس کرونا باعث مشکلات عدیده ای برای مردم به ویژه نیازمندان در امر تامین شده است؛ افزود: کمک خیرین با عنوان رزمایش کمک مومنانه احیا کننده سنت احسان و نیکوکاری است و خوشبختانه کمک های مردمی افزایش چشمگیری در بخش های قربانی، نذورات طعام گرم و غیر نقدی به ویژه از آغاز محرم تاکنون داشته است که نشانه وحدت و همدلی ملت بزرگ ایران است.

وی با بیان اینکه میزان کمک به خیریه آبشار عاطفه ها بسیار خوب بوده است؛ افزود: از ابتدای رزمایش مواسات همدلی و کمک مومنانه یک صدهزار طعام گرم با مشارکت آستان قدس تنها در مشهد توزیع شده است؛ همچنین در سطح کشور به همین شکل طعام و سبد کالا منفک در مراکز نمایندگی های استان ها توزیع می شود.

فولاد با اشاره ارزش ریالی بسته های معیشتی و لوزام التحریر در هشتمین مرحله از رزمایش کمک مومنانه بنیاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه ها؛ گفت: امروز تنها در مشهد 4000 بسته معیشتی هر کدام به ارزش سه میلیون الی سه میلیون 500 هزار ریال به همراه یک هزار پک لوازم التحریر هر کدام به ارزش یک میلیون و 500 هزار ریال توزیع می شود.

فولاد با بیان اینکه از ابتدای رزمایش مواسات همدلی و کمک مومنانه و به عبارتی از ابتدای سال جاری تاکنون 58 هزار بسته معیشتی در سطح استان توزیع شده است؛ اظهار داشت: از ابتدای سال تاکنون حدود 60 هزار بسته معیشتی و حدود 300 هزار طعام گرم در سطح کشور بین نیازمندان توزیع شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار