رئیس مجمع نمایندگان خوزستان در پاسخ به تابناک خوزستان؛
هردو نامزد دور دوم انتخابات مجلس در اهواز از مدیرانِ کارآمد، پاک دست و قانون مدار هستند و ورود هرکدام از آن ها به بهارستان، منجر به موفقیت بیش تر ما در حل مشکلات حوزه ی انتخابیه مان خواهد شد.
کد خبر: ۸۹۴۰۳۹
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۲ 31 August 2020

تابناک خوزستان: 

به گزارش تابناک خوزستان، سید کریم حسینی در دومین نشست خبری با اصحاب رسانه در پاسخ به پرسش تابناک خوزستان مبنی بر چه گونه گی حمایت از نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس در اهواز، اظهار داشت: هردو نامزد دور دوم انتخابات مجلس در اهواز از مدیرانِ کارآمد، پاک دست و قانون مدار هستند و ورود هرکدام از آن ها به بهارستان، منجر به موفقیت بیش تر ما در حل مشکلات خوزه ی انتخابیه مان خواهد شد و بنده با توجه به موقعیتی که در مجمع نمایندگان استان دارم مشخصا حامی هیج کدام از این دو بزرگوار نیستم.

وی همچنین در واکنش به تذکر مطرح شده از سوی تابناک خوزستان در خصوص اصل تفکیک قوا و ماده های 71،76 و 113 قانون اساسی و چرایی ورود نمایندگان مجلس در غزل و نصب های مدیران استان گفت: اگر مدیران ارشد استان، افراد خوب و شایسته ای را در سمت های اجرایی منصوب نمایند؛ ما به این ماجرا ورود نخواهیم کرد ولی اگر هم چنان که تاکنون بوده با استفاده از رانت، افراد بی تجربه و نابَلَد را سرکار بیاورند؛ در موضوع انتصاب از جای گاه نظارتی ورود خواهیم کرد.

رئیس مجمع نمایندگان خوزستان هم چنین در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سفر چهارروزه ی رئیس مجلس شورای اسلامی به استان خوزستان، عنوان کرد: عزم و اراده رییس مجلس بر این است تا مشکلات خوزستان با سرعت بیش تری مرتفع گردد؛ بنابر این مُقرر شده که در برنامه سفر آقای قالی باف به خوزستان در همه ۱۴ حوزه انتخابیه حضور پیدا کند و در هر حوزه از یک یا چند شهر و روستا بازدید کند اما بنا به این دلیل که سفرها صرفا کاری هستند؛ در هیچ کدام از سفرها دیدار مردمی نخواهد داشت.

وی با بیان این که رئیس مجلس شورای اسلامی در روز اول سفر خود به شهرهای آبادان، خرمشهر، شادگان و ماهشهر سفر خواهد کرد، افزود: در روز دوم سفر به امیدیه، بهبهان، رامهرمز، ایذه و مسجدسلیمان و روز سوم به شوشتر، اندیمشک، احمد فداله و شوش سفر می کند و در روز چهارم سفر خود به خوزستان در اهواز و سوسنگرد حضور می یابد.

وی با بیان این که از ماه اول شروع به کار مجلس از رییس مجلس درخواست داشتیم تا به خوزستان سفر کند، اظهار امیدواری کرد که در پی این سفر از ظرفیت ایشان در جهت پی گیری مشکلات استان و جذب امکانات استفاده کنیم.

رئیس مجمع نمایندگان خوزستان در خصوص اولویت هایی که در سفر آقای قالیباف مورد بررسی قرار می گیرند، اظهار داشت: اولویت های این سفر بحث های آب، فاضلاب، انتقال آب، کشاورزی و طرح ۵۵۰ هزار هکتاری مقام معظم رهبری است.

به گفته ی وی، در این سفر به مسایلی هم چون اشتغال، مشکلات راه های اصلی و روستایی، ریلی، بنادر استان و بحث محیط زیست و حق آبه رودخانه ها و تالاب ها به صورت جدی رسیدگی خواهد شد.

_________________________________________________________________________________

*گزارش: تحریریه تابناک خوزستان      *سردبیر: سمیه همت پور

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار