امام جمعه بیرجند:
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند گفت: ایران اسلامی با همه موانع، تحریم‌ها، جنگ‌های روانی و سیاست بازی‌های دشمنان، در زوایای مختلف و از جمله در مساله پدافند، پیشرفت قابل توجهی داشته است. 
کد خبر: ۸۹۳۹۵۴
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۰ 31 August 2020

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند گفت: ایران اسلامی با همه موانع، تحریم‌ها، جنگ‌های روانی و سیاست بازی‌های دشمنان، در زوایای مختلف و از جمله در مساله پدافند، پیشرفت قابل توجهی داشته است. 

 حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی در روز دوشنبه ، در دیدار با فرمانده و کارکنان پدافند هوایی منطقه شرق کشور ضمن تسلیت ایام حزن اهل بیت (علیهم السلام) اظهار کرد: مردم عزیز و ولایتمدار ایران اسلامی با یک اشاره رهبر معظم انقلاب بیش از حد تصور، در تعبد نسبت به ملاحظه احکام مربوط به بهداشت در مقابل کرونا به خوبی درخشیدند و مراسم عزاداری سید و سالار شهیدان را هرچه باشکوه‌تر برگزار کردند.

وی افزود: روز پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی را نیز به همه نیروهای مسلح به ویژه شما عزیزان تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: هر فرد، جامعه و ارتشی اگر بخواهد ننگ سلطه بیگانه را نپذیرد، تنها یک راه دارد و آن راه قدرت و قوی شدن است.

وی گفت: استعمارگران راه‌های زیادی را برای نابودی ایران اسلامی طی کردند و شیطنت‌های زیادی انجام داده‌اند اما تمامی فتنه‌های آنها خنثی شد و رشد چشمگیری که در انواع صنایع از جمله در مسائل پدافند در کشور پیش آمد، باعث شد تا دشمن مأیوس شود.

وی افزود: استعمارگران تحت عنوان برجام ۲، برجام ۳ و سایر موارد شیطنت‌های بسیار کردند اما در روزنامه‌های خودشان منعکس شد که رهبر هوشیار ایران با عزم قاطع خود، آمریکا و رئیس جمهورش را به شکست وادار کرد.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی بیان کرد: دشمنان انقلاب اسلامی آن قدر ترسو هستند که تفنگدارانش وقتی وارد بر آب‌های ایران می‌شوند، بعد از دستگیری مانند یک بچه، گریه می‌کنند.

وی گفت: استعمارگران ابتدا می‌خواهند کشور را خلع سلاح کنند تا راحت‌تر بتوانند آن را ببلعند و بر آن مسلط شوند.

امام جمعه بیرجند ادامه داد: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران با ضرب شست و قدرتی که به دشمنان نشان داده است باعث شده تا حواسشان جمع شود که ایران اسلامی جای قدرت‌نمایی آنان نیست.

وی گفت: بر همه روشن است که امروز دیوانه‌های بین‌المللی، همه حقوق انسان‌ها را زیر پا می‌گذارند و هیچ حرفی به گوششان فرو نمی‌رود و تمامی حرف‌هایشان مکر، حیله و دروغ است تا بر دنیا و انرژی‌های دنیا مسلط شوند و به هیچ چیز نیز قانع نمی‌شوند لذا تنها یک کلمه را خوب می‌فهمند و آن قدرت است.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی گفت: ایران اسلامی به عنوان قطب عدالت طلب، آن قدر زیر پایش محکم است که حتی آرمان ملت‌های اروپا و آمریکا، آرمان جمهوری اسلامی است.

وی اضافه کرد: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران برخلاف آنچه در دنیا است، بعد از پشتوانه ایمانی و الهی از پشتوانه مردمی برخوردارند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: از روز اولی که دشمنان به ایران اسلامی حمله و توطئه کردند، نیروهای مردمی، ارتش و سپاه خود را تنها نگذاشته‌اند و می‌روند تا به ارتش ۲۰ میلیونی بسیج برسند.

وی خاطرنشان کرد: دشمن به خوبی می‌داند اگر صحنه آزمایشی برای نیروهای بسیجی منطقه به وجود آید، همه چیز را خواهند باخت.

وی افزود: ان شاءالله روح امام امت و قلب مقدس حضرت مهدی (عج) از شما راضی است و تمامی شیطنت‌های دشمن برای این است که قدرت سیاسی، نظامی و تبلیغاتی ایران اسلامی را از بین ببرد اما هیهات که چنین چیزی اتفاق نخواهد افتاد. 

 

منبع/ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار