همانطور که پیش‌بینی می‌شد با توجه به تأخیر در واریز به حساب پول‌های خارج شده از بورس، سه شنبه و چهارشنبه دلار جهش می‌کند. با توجه به رصد احتمالی سکه تلاش برای خرید دلار غیر رسمی افزایش می‌یابد. امروز هم خبر کد ملی خریدار را از طلا فراری داد ، به زودی دلار غیررسمی به سمت ۲۴ هزار تومان میرود.
کد خبر: ۸۹۳۶۹۱
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۴ 01 September 2020

دلار تلاش می‌کند وارد کانال ۲۳ هزار تومان شود و انتظار داریم معاملات عصر این کانال را پشت سر بگذارد اما شتاب شارپ نیست.

اونس طلا وقت خوب خرید ایجاد کرده است و کسانی که دید "بلندمدتی" دارند و اعصاب ندارند! توصیه می‌شود شمش اونس بخرند.

سکه انتخاب بدی نیست اما هرگز ترجیح ما در طلا نیست، سکه برای ۱۰/۵ میلیون دم میزند. امروز بورس علیرغم بلف حمایت با ۲۸ هزار واحد ریزش تا ظهر نشان داد نوسانگیر اعظم یا توان حمایت ندارد یا اینکه اولویت‌های دیگری پیدا کرده است.

آقای پورابراهیمی روان درمانی و حرف درمانی بدون دیده شدن اقدام مالی عملی اثر مثبت ندارد

اینطور منفی بورس ادامه یابد نقدینگی آزاد شده فراری چهار بازار دلار/طلا/خودرو و مسکن را ملتهب خواهد کرد.
این عاقبت حرف‌درمانی است.

باید دید نوسانگیر اعظم چه زمانی دست‌ش را زیر این تابوت می‌گیرد. بخواهد می‌تواند اگرچه کم کم ما هم به توانش مشکوک می‌شویم.

آقای پورابراهیمی روان درمانی و حرف درمانی بدون دیده شدن اقدام مالی عملی اثر مثبت ندارد

این صف خریدها لیست سهام‌هایی است که در نوسان استفاده می‌شوند

توصیه‌های ما یک تحلیل یا الزام نیست می‌توانید ندید بگیرید

دولت اعلام كرد با حمايت مانع صف فروش در بورس شنبه خواهد شد. اين وعده دو همراه دارد؛
۱-اگر بورس صف فروش شد نتيجه فقدان حمايت است.
۲-اگر بورس صف خريد شد دولت هميشه ميتواند حمايت كند.

اگر صف فروش نشد اما تا ظهر دوام نياورد يعنى حمايت كرد ولى زورش نرسيد. با توجه به سنتى شدن ساعات بازار مثل قبل باز هم سه ساعت در بازار ارزش بررسى لحظه به لحظه دارد، پيش گشايش بازار، قبل از ساعت '١٠/٣٠ و حوالى ساعت '١٢:٢٠ اين ساعت‌ها وقت تصميم‌هاى قطعى اما سريع است.

رصد طلا شروع شد

رئیس اتحادیه طلا: واحدهای طلافروشی برای فروش طلای بالای ۱۵ میلیون تومان باید کارت ملی خریدار سکه و طلا را اخذ کرده و شماره ملی آن‌ها در فاکتور درج کنند.

آقای پورابراهیمی حرف‌درمانی عاقبت ندارد

بورس امروز تشنه حمایت از نوسانگیر اعظم ماند و نیامد ،حجم‌های درشت معاملاتی خزانه برگشت را فراهم کرده اگر در انبان [ت] رفیق چیزی باشد.
حقوقی نشسته با لباس حقیقی را که سررسید سودهاش مجبورش کرده بفروشد ولو با اکانت حقیقی نگاه كن...اگر نبود.. بازار بر میگشت...نوسانگیر اعظم بانکهای خصوصی را با بورس متشابه گرفت اینجا چیزی به نام شکم گرگ‌زده خوابیده است.

صف‌های خرید بورس در فقدان اعتماد اگرچه پنجره خروج برای کسانی است که قفل در صف فروش بودند اما فرصت خرید در کف را هنوز حفظ می‌کند زیرا این صف‌ها خواهد ریخت. باید تصمیم گرفت. نوسان در این بازار اتفاق می‌افتد زیرا جمع شدن صف خرید لزوماً به معنی ثبات نیست و ممکن است به صف فروش بی‌افتیم.
این بازار خودرو و فلزی ابر بهاری است. انتظار آفتاب و باران با هم باید داشت شیر یا خط نکنید تصمیم بگیرید فقدان اعتماد واقعیت دارد.

آقای پورابراهیمی حرف‌درمانی عاقبت ندارد

آقای پورابراهیمی یادتان هست که وقتی دلار ۳۲۰۰ تومان بود

بیمارستان دولتی ۲۷٪ از کل دستمزد جراحی شکستگی یک ساق را به جراح می‌داد که حدود ۱۰۰ هزار تومان، بقيه آن يعنى ٧٣٪؜ دستمزد پزشک را براى خودش برمی‌داشت!
حالا که دلار ۲۳۸۰۰ تومان است بیمارستان دولتی بابت هر جراحی ساق شکسته باز هم ۲۷٪ دستمزد را به جراح می‌دهد که حدود همان ۱۰۰ هزار تومان است. این ترجمه ساده کتاب کالیفرنیاست.. امروز با دستمزد یک جراحی شکستگی خرد شده ساق می‌توانم ۳۰۰ گرم مغز گردو خرید آیا این همان چند برابر شدن تعرفه در هتریک تحول سلامت ۹۲ بود!؟

دولت به معادن طلا علاقمند شد

ضدقانون جدید بازار طلای دست دوم است

در پشت بازار صحبت از تصمیم دولت برای اخذ مالیات از خرید و فروش طلای بالای ۱۵ میلیون شنیده می‌شود. این بازار طلای دسته دوم و بازارهای موازی را فعال خواهد کرد.

آقای پورابراهیمی روان درمانی و حرف درمانی بدون دیده شدن اقدام مالی عملی اثر مثبت ندارد

وقت پیشفروش سکه هم حرفی از مالیات نبود... فروش طلای دست دوم در طلافروشی ممنوع است اما بین مردم ممنوع نیست

طلاى جهانى سقوط كرد

تصمیم روز پنجشنبه بانک مرکزی آمریکا مبنی بر افزایش نرخ تورم و ثبات نرخ بهره ضمن دامن زدن به سقوط قیمت جهانی طلا و کاهش شاخص سهام در بازارهای اروپا و ژاپن موجب تقویت دلار و صعود قیمت‌ها در بورس نیویورک شد.

جروم پاول، رئیس فدرال رزرو (بانک مرکزی ایالات متحده)، از تغییر رویه این نهاد پولی خبر داد و گفت که بانک مرکزی آمریکا از این پس با هدف فراهم کردن بستر ایجاد مشاغل جدید و بهبود شرایط زندگی کارگران و خانوارهای کم‌درآمد، سیاست افزایش نرخ تورم را دنبال خواهد کرد.

١٠٠٠ ميليارد تومان پولى كه روزانه توسط حقيقى‌ها از بورس خارج می‌شود كجا می‌رود؟

جواب اين سؤلات را معمولا چهارشنبه هر هفته باهم در بازارهاى جايگزين واضح‌تر مى‌بينيم. اين حقيقى‌ها حقيقتاً حقيقى بودند؟

با توجه به دستور خرید سهام توسط بانک‌ها و تغيير سقف خريد صندوق‌ها پرتفوی مرتبط با بانکها و صندوق‌ها در کف سازی انجام شده با ریزش‌های اخیر جذاب است. دولت تصمیم به حمایت عملی از بورس دارد. زور این حمایت به آزمایش عملی گذاشته می‌شودوسهم‌های بنیادی و شاخص ساز فرصت خرید هستند.

اولین اثرات پول سرگردان
آقای پورابراهیمی حرف‌درمانی عاقبت ندارد

حدود ٢٧٠٠ ميليارد تومان در اواخر بازار با خريد سهام‌هاى صف فروش توسط حقوقى از حقيقى از بورس خارج شد، اين با ١٠٠٠ ميليارد تومان ديروز به زودى بازارهاى مجاور را متلاطم خواهد كرد.
اگر ريزش فردا هم ادامه يابد بايد بين ۵۰ تا ۶۰ هزار سقوط حاصل از تلاش حمایت حقوقی‌ها ۳۰۰۰ میلیارد دیگر را هم آزاد کند، اگر این اتفاق بیفتد بازار از فروشنده هیجانی خالی می‌شود و امید برگشت متعادل بیشتر خواهد شد البته سقوط تا شاخص ۱۴۰۰ هم منتفی نیست.منتها این پول آزاد شده شوک تورمی به بازار طلا، زمین، مسکن و دلار و حتی خودرو وارد می‌کند.

 

آقای پورابراهیمی حرف‌درمانی عاقبت ندارد

بلف كارگر نشد و اين تعداد سهام منفى نشان می‌دهد اعتماد از بازار رفته است. تذكر داده شد منتفع نمی‌تواند ناظر باشد زيرا وقتى طرف معامله ناظر را بی‌طرف نبيند از بازار خواهد رفت.

آقای پورابراهیمی حرف‌درمانی عاقبت ندارد

این رفتار خوبی با اعتماد سرمایه‌دار خرده‌پا نبود

حدود یک ماه قبل هشدار قفل در صف فروش را دادیم و گفتیم که فروش سهم زیر قیمت در قفل صف فروش ممکن نیست. بورس همین است و نخواستند این را به شما آموزش بدهند.در هر کالایی زیر قیمت می‌شود حراج گذاشت و خلاص شد. بورس زیر چشم شما منفی می‌خورد و نمیگذارند بفروشید... این را نخواستند یاد بگیرید.

میانه بازار با منفی فعلی به شکسته شدن کف حمایت مهم شاخص کل نزدیک است این حمایت بشکند با توجه به تصمیم دولت برای جمع‌آوری صف فروش اگر اتفاق مثبت خرید حجم بالای حقوقی اعم از دولتی یا تحت دستور نتواند کاری کند انتظار سقوط شاخص به ۱۴۰۰ هم بعید نیست.

به نظر می‌رسد حرف درمانی و روان درمانی بدون دیده شدن اقدام مالی عملی اثر مثبت ندارد که هیچ اثر معکوس رفع امید واهی را هم به دنبال دارد.

این نزول اگر ادامه پیدا کند اثر خروج نقدینگی تا چهارشنبه هر هفته بر ۴ بازار دلار، سکه، طلا، مسکن، زمین و خودرو شگفت آور می‌شود.

خرده پا همان سهم خود از ۲۷۰۰ هزار میلیارد نقدینگی را به هر شکل ممکن نجات خواهد داد اعتماد رکن بازار است.

آقای پورابراهیمی روان درمانی و حرف درمانی بدون دیده شدن اقدام مالی عملی اثر مثبت ندارد

با خروج بيش از ٧٠٠٠ ميليارد تومان پول حقيقى از بورس با بيش از ۵۳ هزار واحد ریزش شاخص کل امیدهای برگشت کمرنگ شد.این توان حمایتی غيرمؤثر شکستن کف حمایتی کانال ۱۶۰۰ را فردا مطرح می‌کند این کف بشکند به ۱۴۰۰ رفتن بعید نیست.اين ١٠،٠٠٠ ميليارد پول آزاد شده در چند روز اخير حقيقى ممكن است چهارشنبه و پنجشنبه كم كم بازار موازى را ملتهب كند.

در وعده حمایت حقوقی‌ها از بورس

چند نکته را یادمان باشد، فردا بازار به علت کف قیمت و دلایل تکنیکال ممکن است برگردد و مثبت شود اما ممکن هم هست فقدان اعتماد هنوز فرار گله‌ای را به خود ببیند اما بزرگترین ایراد وعده‌های حقوقی‌ها و دولت با عنوان حمایت قدرتمند و جدی این است که اگر به هر دلیل فردا بازار مثبت نشد آخرین اعتمادها می‌میرد!
کاش به جای وعده و وعید اقدامات عملی انجام میشد و تداوم داشت این خطر بزرگی ست که وعده بدهیم و کارگر نشود، به هر حال روی ۱۶۰۰ احتمال برگشت بازار هست اما اگر برنگردد ارزش این همه حمایت مخدوش می‌شود این خودش بازی با آتش است.

زورحقوقی‌ها به فرار گله‌ای میرسد؟

بابت خروج حدود ۱۵ هزار میلیارد تومان پول از بورس در یک هفته با واگذاری مالکیت سهام حقیقی به حقوقی امروز سه شنبه قرار است حقوقی‌ها ۱۰ هزار میلیارد تومن به بورس نقدینگی تزریق کنند.
اثر این رفتار و واقعیت عملی این وعده در حوالی ساعت ۱۱ پدیدار می‌شود و اگر کسی قصد آکورد گرفتن با آن را دارد در چند صنعت مختلف تحرکات حقوقی را سریعاً از ابتدای بازار مانیتور کند.
حقیقی‌های تقلبی که سفارش خریدهای چند میلیاردی میگذارند را «دست پنهان حقوقی» بدانید و به رفتارشان حساس باشید.
بازار حوالی '۱۰:۲۰ جنبش میکند.
موج اول در همان پیش گشایش خیلی حرف میزند که اولاً وعده چقدر جدی ست و دوم توان این ادعا چقدر است.این بازار قاعدتاً با این موجهای تلاش اما باید تا ۱۴۰۰ برود و بار خالی کند.
۶۶ درصد جبران پول خارج شده حقیقی توسط حقوقی یک خطر موج ثانوی دارد که عرضه سنگین توسط حقوقی با چند روز مثبت خوردن است.سهامی که در کف قیمتی با این پول سه شنبه جمع میشود اگر بازار بتواند سه شنبه و چهار شنبه مثبت بشود یک خالی کردن بار توسط حقوقی در پی دارد.
این نزول به هر صورت باید متوقف شود و اگرچه شاخص روی ۱۴۰۰ کف سازی ذاتی خواهد کرد اما یک موج برگشت موقت باید این هفته حداکثر زور حقوقی‌ها باشد.اگر خریدار بودید متنوع باشید.فروش در این قیمت‌ها فایده‌ای ندارد.مگر به پولتان نیاز داشته باشید یا اکازیون خرید در خارج بورس پیش آمده باشد اینجا در دو روز سبز احتمالی پنجره خروج اوائل بازار یا حداکثر میانه بازار باز میشود.
اگرچه افت شاخص میانگین ۲۵٪ دارد بعضی سهام‌های مورد علاقه حدود ۵۰٪ افت قیمت یک ماهه داشتند که این شتاب شارپ و شدید است.برگشت ضرر در بورس دو برابر زمان و دو برابر رشد نیاز دارد که تا شاخص ۱۴۰۰ نشود بعید است این مدت طولانی مثبت بماند، یادمان باشد شهریور و مهر منتهی به آبان است که انتخابات آمریکاست.ترامپ هم مهر را به عنوان ماه آخر گرد و خاک خواهد کرد.

آقای پورابراهیمی روان درمانی و حرف درمانی بدون دیده شدن اقدام مالی عملی اثر مثبت ندارد
اينجا حقيقى دارد حرف ميزند، گاهى خودرو يک انديكاتور از واقعيت است

می‌گویند حقیقی ۸۰٪ خریدها را در بورس امروز انجام داده است. اما حقیقی یا همان حقوقی با اکانت حقیقی؟ خوش به حال حقیقی‌هایی که میلیاردی پول نقد دارند.

رونق بازار ما اینطور همه چیز سرخطی قیمت می‌خورد

چطور می‌شود از آب شرب کره گرفت؟

يادتان باشد؛ وقت كره گرفتن از آب ابتدا تا خرخره مشک را پر كنيد. بعد طورى آن را تكان بدهيد كه چربى آب گرفته بشود. مثلاً در سقف قيمتى تا می‌توانيد بفروشيد اين عرضه در صف خريد ناميده می‌شود حالا صبر كنيد تا سقوط آغاز بشود و وقتى چند روز سقوط كرد سهم‌هاى فروخته خودتان را از كف بازار جمع كنيد.
دوباره چند روز مثبت كنيد دوستان حقيقى تان را شارژ ميلياردى كنيد بخرند تا قیمت سهم به سقف برسد... بعد عرضه سنگين كنيد...دوباره ١٠ روز منفى بزنيد و ناگهان به عنوان منجى حقيقى!؟ از راه برسيد و باز از كف بازار سهم جمع كنيد.
براى آنكه زياد هم تابلو نشود اكانت حقيقى بسازيد زيرا ميلياردر نقد در بازار فراوان است كسى متوجه نمی‌شود كى حقيقى است كى حقوقى...به اين مدل نوسانگيرى ١٠ روز يک بار كره گرفتن از آب می‌گويند كه خاص نوسانگير اعظم است.نوسانگير اعظم نوسانى را كه خودش ايجاد می‌كند می‌گيرد... براى نوسانگير اعظم شدن بايد خودتان نوسان‌ساز بشوید.

آقای پورابراهیمی روان درمانی و حرف درمانی بدون دیده شدن اقدام مالی عملی اثر مثبت ندارد

پیش‌فروش ایرانخودرو برای ۱۴۰۱

آقای پورابراهیمی روان درمانی و حرف درمانی بدون دیده شدن اقدام مالی عملی اثر مثبت ندارد

بورس ایران با ۴۶ هزار واحد رشد به روند مثبت برگشت. بقای این روند مهمتر از شروع آن است. فملی سهامی که تا دیروز صف فروش میلیونی بود امروز قفل صف خرید میلیونی است. در این چند روز تولید یا اقتصاد کشور شکوفا شده است؟ در هفته قبل تولید متوقف شده بود؟بازاری که با تزریق پول اینطور بالا برود و با مکش سقوط کند بازار اقتصاد سالم نیست.

آقای پورابراهیمی روان درمانی و حرف درمانی بدون دیده شدن اقدام مالی عملی اثر مثبت ندارد

پامپئو ادعايى كرد كه همه باور نكردند ، تحريم ايران ٣٠ شهريور برمی‌گردد

آقای پورابراهیمی روان درمانی و حرف درمانی بدون دیده شدن اقدام مالی عملی اثر مثبت ندارد

شنیده می‌شود در اخبار که به ۱/۵ میلیون مالک خانه خالی پیامک زده شده اگر قرار بود به کسانی که خانه ندارند و جیب‌شان خالی است، پیامک بزنیم؛ چند میلیون پیامک می‌شد؟ رابین هود از مردم برای مردم برنمیداشت! رابین هود شدن را هم بلد نیستیم!

چیزهایی که دارا و سارای دارا امروز ندارند

انتهای ‌پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار