کد خبر: ۸۹۳۱۲۳
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۱ 28 August 2020

 


امام‌جمعه صومعه‌سرا با بیان اینکه برسی نقاط ضعف و مشکلات در مدیریت کشور میتواند تاثیر گذار باشد، گفت: این سال باید بازنگری به عملکردها و تعیین تکلیف وعدهها به دور از گره زدن مشکلات مطلقاً به تحریم‌ها باشد تا بتوانند از فرصت یک ساله برای خدمت به مردم بهره ببرد.

دولت از فرصت یک ساله برای خدمت به مردم بهره ببرد

به گزارش خبرگزاری فارس از صومعه‌سرا، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدمهدی راشدی نوری امروز در آیین عبادی سیاسی نمازجمعه صومعه‌سرا با تسلیت ایام تاسوعا و عاشورای حسینی اظهار کرد: از توجه سوگواران حسینی در مجالس عزاداری نسبت به رعایت پروتکل‌های بهداشتی قدردانی می‌کنیم و امیدواریم در روزهای آینده که اوج عزاداری‌ها را شاهد خواهیم بود رعایت پروتکل‌های بهداشتی بیش از این مورد توجه قرار گیرد.

وی با بیان اینکه مدیریت شهیدان رجایی و باهنر در اداره کشور باید الگو و محوریت مدیران دستگاه‌های اجرایی کنونی قرار گیرد، تصریح کرد: مهمترین ویژگی این دو شهید بزرگوار که آنان را الگوی مدیران و کارگزاران در نظام اسلامی قرار داده است، تدین، تعهد، تعبد، اخلاص، دلسوزی، پرکاری، زندگی ساده و دور از تجمل‌گرایی، ایستادگی و استقامت در راه ارزش‌های انقلابی و تواضع و فروتنی در برابر مردم بود.

امام‌جمعه صومعه‌سرا با بیان اینکه دولت باید برای خدمتگزاری شایسته به مردم برنامه گ‌ریزی کند، گفت: باید رفتار و عملکرد مدیران نشأت گرفته از الگوی  شهیدان هفته دولت باشد و اگر نمی‌توانیم این جایگاه را اشغال نکنیم و فرصت خدمتگزاری را به دیگران بدهیم.

راشد نوری با بیان اینکه هفته دولت فرصت مناسبی است برای بیان خدمات و بررسی نقاط ضعف و قوت خود در سال پایانی دولت افزود: با توجه به فرمایش رهبر معظم انقلاب در دیدار ویدیوکنفرانسی با اعضای دولت، فرصتی برای عمل به وعده‌ها و بازنگری عملکردها باقیمانده و دولت باید برای تکمیل، ترمیم و تصحیح اقدامات هفت ساله خود اقدام کند و به تولید که کلید اصلی حل مشکلات اساسی کشور است بپردازد.

خطیب جمعه صومعه‌سرا با بیان اینکه دولت باید از گره زدن مشکلات اقتصادی کشور به تحولات خارجی مانند لغو تحریم ها و نتیجه انتخابات امریکا پرهیز کند، تصریح کرد:  در خواست ما از دولت و کارگزاران اجرایی کشور  در  سال پایانی دولت تلاش راهبردی حل مسائل اقتصادی و معیشتی کشور است و انتظار می رود دولت وضعیت سخت معیشتی مردم را سر و سامان داده،  از درد و آلام مردم و تورم کاسته و پول ملی را تقویت و در  مسائل و مشکلات  مردم  با استفاده از توان و ظرفیت داخلی عمل کند.

راشد نوری با اشاره به اینکه دشمن باید از قدرت دفاعی ایران حساس ضعف کند، بیان کرد: باید در تجهیزات نظامی به خودکفایی برسیم و بازتاب رونمایی از سه محصول مهم دفاعی با نام دوسردار مقاومت سردار شهید سلیمانی و ابو مهدی المهندس نقطه عطف این موضوع و بر افراشته بودن پرچم قدرت ایران با صلابت بود.

وی با بیان اینکه همان طوری که در توافق ننگین امارات با رژیم صهیونیستی، مسؤولان سیاسی و نظامی هشدار دادند، گفت: اگر در منطقه خلیج فارس اتفاقی رخ دهد که امنیت جمهوری اسلامی را خدشه‌دار کند، آن را از چشم امارات می‌بینیم و تحمل نمی‌کنیم، زیرا خلیج فارس حوزه ایران بوده و امنیت آن برای ما بسیار مهم است.

امام‌جمعه صومعه‌سرا با اشاره به اینکه حال رژیم صهیونیستی، این روزها با اوج گیری اعتراضات یهودیان مهاجر ساکن سرزمین‌های اشغالی وخیم است، گفت: نزاع‌های داخلی و جناحی شدت یافته و ارتش رژیم صهیونیستی دچار بی‌نظمی و لجام‌گسیختگی شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار