کد خبر: ۸۹۲۷۴۴
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۱ 27 August 2020

 

به گزارش تابناک مازندران. اخبار انتظامی استان مازندران مورخه  99/6/6 تقدیم حضور می گردد .....

 

حادثه کربلا، تراژدی تحول آفرین تاریخ 

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا در جمع عزاداران حسینی در ساری، گفت: حادثه کربلا یک تراژدی اثر گذار تحول آفرین در بعدگرایش به دانش و معنویت بوده است. 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، حجت الاسلام والمسلمین" سید علیرضا ادیانی " با تسلیت ایام شهادت سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و یاران آن حضرت به اقدامات نیروی انتظامی در تامین امنیت ایام محرم اشاره و تصریح کرد: خدا را شاکریم که در شرایط موجود، علی رغم تبلیغات دشمن برای جلوگیری از مراسم های عزاداری، نیروی انتظامی توانست برای برپایی این مراسم ها امنیت خوبی را در سطح کشور برقرار کند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی با بیان این که عشق و ارادت به حضرت اباعبدلله از سوی خداوند تضمین شده، تصریح کرد: این خواست خداست تا این علم برای همیشه برپا باشد .

حجت الاسلام والمسلمین ادیانی، خاطرنشان کرد: همانگونه که خداوند متعال نوح را از نیل نجات داد و به پیامبری برگزید تا دین خدا پابرجا بماند، حادثه کربلا را طوری رقم زد که بر خلاف تمام حادثه هایی که در دنیا اتفاق افتاده و به فراموشی سپرده می شوند، علی رغم تلاش دشمنان حادثه عظیم کربلا به یک تراژدی معقولانه در تاریخ تبدیل شده است.

وی اظهار داشت: در دنیای امروز شاهد موارد بسیاری از جنایات وحشیانه استکبار جهانی هستیم اما تاکنون دنیا حادثه ای به بزرگی حادثه کربلا به خود ندیده است.

وی با بیان این که حضرت اباعبدالله الحسین(ع) یک شخصیت حماسی و نهضت او هم نهضتی حماسی بوده است، اظهار داشت: خداوند متعال خودش اسلام را تضمین کرده است و این حادثه را به گونه ای رقم زد که شور و شعور دادن به یک ملت، اسلام را برای همیشه زنده نگه دارد.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا با اشاره به وقایع روز عاشورا، حادثه کربلا را یک تراژدی اثرگذار و تحول آفرین در بعد گرایش به دانش و معنویت برشمرد و گفت: حسن و انگیزه های فعلی و فاعلی امام حسین(ع) در حماسه کربلا، شجاعت، شهامت، مردانگی و فتوت امام برابر خواست خداوند متعال بوده است.

حجت الاسلام والمسلمین ادیانی در خاتمه با اشاره به این که همیشه خون برشمشیر پیروز است، تصریح کرد: خون اباعبدالله کاخ بنی امیه را ویران کرد و انقلاب اسلامی هم که به برکت همین عزاداری ها و سینه زنی ها به وجود آمد، برای همیشه ماندگار خواهد ماند.#


-----------------------------------------------


شهدا؛ سنگربان واقعی انقلاب اسلامی 

رئیس عقیدتی سیاسی ناجا در دیدار با خانواده شهید زارعی در شهرستان میاندورود، گفت: شهدا سنگربان و دیده بانان واقعی انقلاب اسلامی اند . 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا ادیانی در دیدار با خانواده شهیدوالامقام عزیزالله زارعی با تجلیل و قدردانی از صبر و استقامت خانواده های معظم شهدا، تصریح کرد: یکی از ابعاد والای شهدا در پیشگاه خدا عبادت خالصانه آنان است .

حجت الاسلام ادیانی با اشاره به قدر و منزلت شهدا در پیشگاه خدا، خاطرنشان کرد: شهدا در پیشگاه خدا از چنان جایگاه والایی برخورداند که زبان از گفتن آن قاصر است .

وی با بیان این که شهداء برای دفاع از ارزش های انقلاب اسلامی از جانشان گذشتند، اظهار داشت: همانگونه که خداوند متعال در قرآن کریم به آن وعده داده است، شهدا زنده اند و در نزد پروردگار خود روزی می خورند و این یک نوع جاودانگی در مقام شهادت است .

نماینده مقام معظم رهبری در نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران، اذعان داشت: از آنجایی که شهدا انسان ها را مجذوب خود می کنند، یکی دیگر از ابعاد شهادت حیات بخشی است و شهدا همانند علم اباعبدالله الحسین(ع) سنگربان و دیده بانان واقعی انقلاب اسلامی اند .

رئیس عقیدتی سیاسی ناجا در ادامه با خانواده ستواندوم فقیدمهدی مهر افزا نیز دیدار و از آنان دلجویی کرد.


------------------------------------------------


سارق ویلاهای خالی از سکنه در محمودآباد دستگیر شد 

فرمانده انتظامی شهرستان "محمودآباد" از دستگیری سارق حرفه ای ویلاهای خالی از سکنه با 30 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد. 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس؛ سرهنگ "محمود حسین زاده" در تشریح این خبر گفت: در پی وقوع سرقت های مکرر ویلاهای خالی از سکنه در شهرک های ساحلی این شهرستان، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد ، افزود: ماموران پلیس آگاهی با بررسی های میدانی، سارق را شناسایی کردند.

سرهنگ حسین زاده، خاطرنشان کرد: در یک عملیات ضربتی متهم دستگیر شد ودر بازجویی های بعمل امده تاکنون به 30 فقره سرقت در این شهرستان اقرار کرد.

وی در خاتمه با بیان این که متهم پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضایی شد،به شهروندان توصیه کرد: ضمن رعایت هشدارهای امنیتی، در صورت مشاهده افراد مشکوک در محدوده محل سکونت خود مراتب را به مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند.


---------------------------------------------


کشف 14فقره سرقت در طرح ارتقاء امنیت اجتماعی فریدونکنار 

فرمانده انتظامي شهرستان فریدونکنار از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و کشف 14 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد. 

سرهنگ "حسن هاشم پور"فرمانده انتظامی شهرستان فریدونکنار در گفت‌وگو با خبرنگار پايگاه خبري پليس گفت: در راستاي ارتقاء امنيت اجتماعي و جلب رضايت عمومي شهروندان، طرح ارتقاء امنيت اجتماعي در سطح شهرستان فریدونکنار به اجرا در آمد.

فرمانده انتظامی شهرستان فریدونکنار، افزود: در اجرای این طرح، ماموران با هماهنگی قضائی و انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی و دستگیری 11نفر سارق و مالخر اموال مسروقه شدند .

سرهنگ هاشم پور خاطر نشان کرد: متهمان در بازجویی های به عمل آمده تاکنون به 14 فقره سرقت اماکن، منزل، اموال و قطعات خودرو و ... در این شهرستان اعتراف کردند.

وی اظهار داشت: دستگیری 2 نفر از اخلاگران نظم عمومی، توقیف 15 خودرو و 22دستگاه موتورسیکلت و همچنین دستگیری 5 معتاد متجاهر و خرده فروش مواد مخدر از دیگر اقدامات این فرماندهی در اجرای طرح مذکور بوده است.

فرمانده انتظامي شهرستان فریدونکنار در پايان از همکاري صميمانه مردم قدردانی کرد و گفت: شهروندان در صورت اطلاع از هرگونه فعاليت مشكوک، به ويژه در زمينه توزيع انواع موادمخدر، سرقت، کالاي قاچاق و ...مراتب را به مركز فوريت هاي پليسي 110 اعلام كنند.


-------------------------------------------------


کشف 3 تن چوب آلات جنگلي قاچاق در عباس آباد 

فرمانده انتظامي شهرستان عباس آباد از توقيف خودروی نیسان با 3 تن چوب جنگلي قاچاق در اين شهرستان خبر داد. 

سرهنگ حسین عبدی در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس، گفت: در پي کسب خبری مبني بر برداشت غیر مجاز فراورده های جنگلی توسط فردی سودجو در این شهرستان، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت .

فرمانده انتظامي شهرستان عباس آباد، افزود: مأموران پس از هماهنگي های قضايي، ماموران خودروی متهم را حین تردد در یکی از مناطق جنگلی این شهرستان متوقف و در بازرسي از آن 3 تن چوب جنگلي قاچاق کشف کردند .

سرهنگ عبدی، تصريح کرد : راننده خودرو به مرجع قضائي معرفي و چوب هاي قاچاق کشف شده به اداره منابع طبيعي شهرستان تحويل شد .

وی با اشاره به پيامدهاي ناشي از قطع بي رويه درختان و قاچاق فراورده هاي جنگلي از مردم خواست: براي جلوگيري از سودجویي هاي افراد فرصت طلب در صورت شناسائي افرادي که اقدام به قاچاق فراورده هاي جنگلي و منابع طبيعي مي کنند مراتب را به مرکز فوريتهاي پليسي 110 اطلاع دهند .


------------------------------------------


دستگيري معتادان متجاهر در رامسر 

جانشین فرمانده انتظامي رامسراز اجراي طرح ارتقاء امنيت اجتماعي در نقاط آلوده و جرم خیز و دستگیری 35 معتاد پرخطر در اين شهرستان خبر داد. 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ"علی قیصری" در گفت ‌و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس، گفت: به منظور ارتقاء امنيت اجتماعي و جلب رضايت عمومي، طرح پاکسازي نقاط آلوده و جرم خيز در سطح شهرستان رامسر به اجرا در آمد.

فرمانده انتظامی شهرستان رامسر، تصریح کرد: در اجراي اين طرح که در نقاط آلوده و جرم خیز این شهرستان به اجرا درآمد، 8 معتاد متجاهر دستگیر و به مراکز درمانی و ترک اعتیاد معرفی شدند .

سرهنگ قیصری با قدردانی از همکاري صميمانه مردم با پلیس، گفت: شهروندان مي‌توانند در صورت اطلاع از هرگونه فعاليت مشكوک، به ويژه در زمينه توزيع انواع موادمخدر، مراتب را به مركز فوريت‌هاي پليسي 110 اعلام كنند.


--------------------------------------------


دستگیری شرور متواری در بابل 

فرمانده انتظامی شهرستان بابل از شناسایی و دستگیری شرور متواری که با ایجاد شرارت باعث ایجاد رعب و وحشت در شهروندان شده بود، خبر داد . 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ سیدمحسن جعفری در تشریح این خبر، گفت: در پی ایجاد شرارت و مزاحمت برای نوامیس مردم توسط فردی شرور در این شهرستان، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان بابل، افزود: پس از هماهنگی های قضائی، ماموران پلیس امنیت عمومی این فرماندهی با انجام اقدامات اطلاعاتی متهم را در عملیاتی ضربتی دستگیر کردند .

سرهنگ جعفری، خاطرنشان کرد: متهم که با قدرت نمايي و عربده کشی موجب ایجاد رعب و وحشت برای شهروندان نیز شده بود، پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و روانه زندان شد .

وی با اشاره به این که امنیت و آرامش مردم خط قرمز پلیس است و با کسانی که بخواهند این امنیت را خدشته دار کنند و موجب سلب آسایش و آرامش مردم شوند قاطعانه با آنان برخورد خواهد کرد، به شهروندان توصیه کرد: در صورت مشاهده هرگونه ناامنی مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت های پلیسی 110 اعلام دارند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار