سرپرست فرمانداری ساوجبلاغ ازافتتاح 82 پروژه عمرانی و اقتصادی در هفته دولت خبر داد.
کد خبر: ۸۹۲۶۹۷
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۶ 27 August 2020

افتتاح 82 پروژه عمرانی و اقتصادی در هفته دولت

به گزارش «تابناک البرز» سرپرست فرمانداری ساوجبلاغ گفت:همزمان با هفته دولت، ۸۲ پروژه عمرانی، اقتصادی با سرمایه‌گذاری ۳۳۰ میلیارد ریال و اشتغالزایی ۴۳۹ نفر در این شهرستان به بهره‌برداری می‌رسد.

وی افزود: این افتتاحیه ها امروز پنجشنبه ششم شهریورماه با حضور استاندارمحترم البرز،مدیران کل و مسئولین استان وشهرستان ساوجبلاغ درتعدادی از شهرها وروستاهای شهرستان به بهره برداری رسید.

حمیدرضا ورزشی گفت: پروژه‌های قابل افتتاح شامل ۶ پروژه مربوط به بخش خصوصی و ۸۲ پروژه مربوط به بخش دولتی است. وی با بیان اینکه هفته دولت فرصت خوبی برای بیان عملکردها و تحلیل و بررسی مشکلات موجود است، اظهار داشت: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه "باید کارهای انجام گرفته را به اطلاع مردم برسانید" لذا هفته دولت بهترین فرصت برای انعکاس اقدامات انجام گرفته است.

ورزشی افزود: با وجود مشکلات اقتصادی باید برای حفظ باورهای‌مان و صیانت از انقلاب، مشکلات‌مان را حل کنیم زیرا استکبار جهانی به دنبال به زانو در آوردن ملت سرافراز ایران است، در حالیکه ما برای حفظ و صیانت از نظام و انقلاب بهای سنگینی را تقدیم کردیم.

سرپرست فرمانداری ساوجبلاغ گفت: فشارهای اقتصادی و بین‌المللی نباید ما را از اهداف‌مان دور کند، ضرورت دارد که این فضای فعلی همگرایی، همدلی و کمک به یکدیگر را تقویت کنیم با درک درستی که از وضع موجود کشور داریم و با استفاده از ظرفیت‌های قانونی تصمیم‌گیری کنیم.

وی بهره برداری از ۳۳۱۲ مسکن مهر، ۲ باب مدرسه، طرح آبرسانی به هشت روستا، پنج گلخانه تولیدی، راه‌های روستایی، تاسیسات فرهنگی، ورزشی، سه باب کتابخانه روستایی و شهری و چهار زمین چمن مصنوعی با ۳۳۰ میلیارد ریال اعتبار را از پروژه‌های شاخص قابل بهره‌برداری ساوجبلاغ در هفته دولت امسال برشمرد.

وی به اجرای طرح گاز رسانی به چهار روستا در این شهرستان بمناسبت هفته دولت اشاره کرد و افزود: عملیات گازرسانی به روستاهای شهرستان در چند سال اخیر رشد فزاینده‌ای داشت و به‌ زودی تمام روستاهای این شهرستان از نعمت گاز برخوردار و ساوجبلاغ به شهرستان سبز تبدیل می‌شود.

وی با بیان اینکه ارزش اعتباری پروژه‌های هفته دولت سال گذشته ۳۸۰ میلیارد ریال بوده گفت: متاسفانه علیرغم اینکه امسال شهرستان ساوجبلاغ مقام اول استان را در تعداد پروژه‌ها دارا می‌باشد ولی به لحاظ مشکلات اقتصادی این شهرستان نسبت به سال گذشته ۱۰ درصد کاهش پروژه و ۱۴درصد کاهش اعتبارات داشته است.

سرپرست فرمانداری ساوجبلاغ افزود: با بهره برداری از این طرح‌ها جمعیتی بالغ بر ۱۳۰ هزار نفر از خدمات آن بهره‌مند خواهند شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار