سرپرست معاونت هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: آفرین واره فیلم و عکس عاشورایی به صورت ملی در استان برگزار می شود.
کد خبر: ۸۹۱۹۲۵
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۰ 25 August 2020
سرپرست معاونت هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: آفرین واره فیلم و عکس عاشورایی به صورت ملی در استان برگزار می شود.
 
ایرج داوودبیگی در این گفت وگو اظهارکرد، در رابطه با آفرین واره فیلم و عکس عاشورایی، اظهار کرد: آفرین واره فیلم و عکس عاشورایی سومین آفرین واره ای است که به صورت ملی در استان زنجان برگزار می شود.

وی افزود: در سال های گذشته آفرین واره با حضور هنرمندان عرصه فیلم و عکس از سراسر کشور در استان زنجان و تهیه فیلم و عکس از عزاداری های استان برگزار می شد.

این مسئول تصریح کرد: امسال باتوجه به شیوع ویروس کرونا و رویکرد محرم در ایام کرونا، هر هنرمند از عزاداری های شهر خود در این ایام می تواند فیلم و عکس تهیه کرده و ارسال کند.  

وی ادامه داد: ثبت عزاداری های امام حسین (ع) از نگاه دوربین و هنرمندان، ترویج و اشاعه فرهنگ عاشورایی، شناسایی استعدادهای برتر در این حوزه و غیره از اهداف برگزاری این آفرین واره است.

داوودبیگی عنوان کرد: آخرین مهلت ارسال آثار تا ۱۰ مهرماه است که علاقه مندان برای ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر می توانند به سایت www.photomani.ir مراجعه کنند.

سرپرست معاونت هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان، بیان کرد: به دنبال این هستیم تا دبیرخانه دائمی این آفرین واره را در حسینیه اعظم زنجان مستقر کنیم. 

 

منبع/ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار