مدیرکل بنیاد مرکزی گفت: بحث ايثارگري هیچ‌گاه تمام‌شدنی نيست و در هر شرايطي مسئولان باید توجه ویژه به خانواده‌های شاهد و ایثارگر داشته باشند.
کد خبر: ۸۹۱۵۲۵
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۳ 24 August 2020

 


به گزارش تابناک مرکزی، مرتضی انصاری فر در جلسه شورای اداری استان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، مسئوليت در مقابل ايثارگران و خانواده‌های معظم شهدا را سنگين توصيف كرد و افزود: پرداخت مطالبات خانواده‌های شهدا و ایثارگران از اقدامات ارزشمندی است که توسط معاون رئیس جمهور و ریاست بنیاد شهید انجام‌گرفته است، همچنین تفاهم‌نامه‌های تهیه مسکن و اشتغال ایثارگران در استان‌های مختلف برای ایجاد فرصت‌های بالاتر و بهتر درزمینهٔ خدمات‌رسانی در حال امضاء است.
انصاری فر گفت: باید تمام تلاشمان برای مسائل مربوط به جامعه شاهد و ایثارگر به‌کارگیریم تا این عزیزان کمترین دغدغه‌ای در زندگی نداشته باشند.
وي بر زنده نگه‌داشتن ياد و خاطره حضرت امام (ره)، شهدا، تجليل از مقام و منزلت آنان و ترويج فرهنگ ايثار و شهادت در جامعه تأکید كرد و ايثارگران را احیاگر ارزش‌های اسلام و انقلاب دانست و گفت: بحث ايثارگري هیچ‌گاه تمام‌شدنی نيست و در هر شرايطي بايد موردتوجه قرار گيرد.
انصاری فر با ارائه گزارشي از وضعيت ايثارگران، توجه به خانواده‌های معظم شهدا، ايثارگران، آزادگان و رزمندگان فعال در بخش‌های دولتي را خواستار شد و اين امر را ازجمله وظيفه مسئولان دانست و افزود: با توجه به شرایط فعلی که کشور با ویروس کرونا درگیر است، تماس تلفنی مسئولین با گروه‌های خاص ازجمله والدین شهدا و جانبازان دارای وضیعت ویژه می‌تواند اثر مفیدی داشته باشد.
وی جویا شدن حال خانواده‌های شهدا و جانبازان را راهی در تحقق آرمان‌های نظام مقدس اسلامی دانست و گفت: هر چه میزان رضایت‌مندی جامعه هدف افزایش یابد به همان اندازه در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نیز موفق می‌شویم.
مدیرکل با تأکید بر اینکه افتخار ما این است که در خدمت خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران هستیم، افزود: جانبازان و ایثارگران نیازی به مادیات ندارند، بلکه سلامتی آن‌ها از همه‌چیز مهم‌تر است.
وی یادآورشد:ایثارگران افراد متوقعی نیستند و فقط خواستار رفع تبعیض در ارائه خدمات هستند.
گفتنی است شورای اداری استان به ریاست استاندار در سالن جلسات استانداری با حضور مسئولین ادارات، نهادها، شرکت‌ها و ...برگزار شد.
استان مرکزی دارای ۱۲ شهرستان و بیش از یک‌میلیون و ۴۰۰ هزار نفر جمعیت دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار