میلاد کریمی با بیان اینکه ثبت‌نام سرویس مدارس در چند روز آینده آغاز خواهد شد و باید دید استقبال به چه شکل خواهد بود افزود:، چون رانندگان با ثبت‌نام در سامانه سپند سوخت دریافت می‌کنند احتمالا ترغیب به فعالیت خواهند شد.
کد خبر: ۸۹۱۴۷۵
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۱ 24 August 2020
مدیر معاونت تاکسیرانی سازمان شهرداری همدان با بیان اینکه شرط فعالیت رانندگان سرویس مدارس همدان ثبت‌نام در سامانه سپند است از آغاز ثبت نام طی چند روز آینده خبر داد.
 
به گزارش فارس، کریمی با اشاره به اینکه فعالیت رانندگان سرویس مدارس در سال جاری منوط به ثبت‌نام در سامانه سپند است اظهار کرد: اعلام شده که ثبت‌نام در این سامانه اجباری است و رانندگان باید این کار را انجام دهند.

وی با اشاره به اینکه در این راستا شرکت‌های مورد تایید سازمان تاکسیرانی به تهران معرفی شده‌اند گفت: سال‌های پیش رانندگان سرویس مدارس در اپلیکیشن‌های شرکت‌های مربوطه ثبت‌نام می‌کردند و نظر ما ادامه این روند بود، اما اتحادیه اصرار دارد که حتما کار در سامانه سپند انجام شود.

مدیر معاونت تاکسیرانی سازمان شهرداری همدان با بیان اینکه امروز جلسه‌ای را در این خصوص در تهران برگزار کردیم و از فردا شرایط لازم برای ثبت نام فراهم می‌شود افزود: از روز آینده اطلاع‌رسانی خواهیم کرد که رانندگان سرویس مدارس ثبت‌نام خود را در سامانه سپند انجام دهند تا در سهمیه سوخت به مشکل برنخورند.

وی در پاسخ به اینکه پیش‌بینی می‌کنید امسال چه تعداد از رانندگان سرویس مدارسل فعالیت کنند؟ گفت: نمی‌دانیم روند به چه صورت خواهد بود، چون سال گذشته وضعیت خوبی را به دلیل بیماری کرونا شاهد نبودیم و اختلاف‌هایی بین رانندگان و خانواده‌ها به وجود آمد.

کریمی با اشاره به اینکه از بهمن ماه سال گذشته مدارس تعطیل شد و اختلاف بین رانندگان سرویس مدارس و خانواده‌ها نسبت به پرداخت کرایه بود افزود: رانندگان اصرار داشتند کرایه روز‌های تعطیل پرداخت شود و خانواده می‌گفتند که، چون خدماتی ارائه نشده این کار انجام نمی‌دهند.

وی با بیان اینکه در نهایت قرار شد تا اسفندماه کرایه نصف را پرداخت کنند و بقیه را هم نپردازند که این امر باعث ضرر و زیان رانندگان شد اظهار کرد: امسال نیز نحوه حضور دانش آموزان در مدارس مبهم است.

مدیر معاونت تاکسیرانی سازمان شهرداری همدان با اشاره به اینکه با این تفاسیر نمی‌توان پیش‌بینی کرد که چه تعداد سرویس مدارس در سطح شهر فعالیت کنند اظهار کرد: البته ما روال کار خود را پیش خواهیم برد.

وی با بیان اینکه ثبت‌نام سرویس مدارس در چند روز آینده آغاز خواهد شد و باید دید استقبال به چه شکل خواهد بود افزود:، چون رانندگان با ثبت‌نام در سامانه سپند سوخت دریافت می‌کنند احتمالا ترغیب به فعالیت خواهند شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار