مدیر کل انتقال خون یزد با بیان اینکه تاکنون بیش از ۲۷۰ نفر در استان یزد با اهدای پلاسمای خون خود در نجات جان بیماران کرونایی کمک کرده‌اند، گفت: خوشبختانه بهبودیافتگان کووید ۱۹ در استان نیز استقبال خوبی از اهدای پلاسما داشته‌اند و امیدواریم این میزان مشارکت و تلاش ادامه داشته باشد.
کد خبر: ۸۹۱۴۶۴
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۸ 24 August 2020

«نقی تقوائی» در این رابطه تصریح کرد: افرادی که یک ماه از بهبودی آن‌ها گذشته است و در محدوده سنی ۱۸ سال به بالا هستند، می‌توانند با اطمینان خاطر به انتقال خون واقع در میدان ابوذر مراجعه کنند و با اهدای پلاسمای خود به بیماران دیگر کمک کنند.

وی خواستار مشارکت هموطنان در پویش «نذر خون» طی ایام ماه محرم و صفر با حضور در مراکز انتقال خون شد و افزود: این پویش در استان یزد نیز همزمان با سراسر کشور از تاسوعا تا اربعین حسینی برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل انتقال خون استان یزد، تقوائی در پایان از اهداکنندگان خواست با هدف مدیریت فاصله‌گذاری اجتماعی و توزیع داوطلبان در زمان‌های مختلف در سامانه نوبت‌دهی اینترنتی اهدای خون به نشانی http://nobatdehi.ibto.ir که در وب سایت این اداره کل بارگزاری شده است، ثبت نام و زمان دلخواه خود را برای اهدای خون یا پلاسما مشخص کنند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار