شرکت تولید ورق‌های فشرده چوبی با حضور نوبخت معاون رییس جمهور در شهرک صنعتی کاسپین آبیک به بهره برداری رسید
کد خبر: ۸۹۱۳۷۶
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۱ 24 August 2020

 

افتتاح یک واحد صنعتی در قزوین با حضور معاون رئیس جمهور

 

به گزارش خبرگزاری تابناک قزوین، شرکت‌ای جی تی تولید کننده انواع ورق‌های فشرده چوبی با روکش پی وی سی در ۱۰۰ رنگ دقایقی قبل با حضور نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه افتتاح شد.

برای بهره برداری از این واحد صنعتی که با سرمایه گذاری یک شرکت ترکیه‌ای ساخته شده  ۴۰ میلیون یورو هزینه شده است.

این شرکت در گام نخست بعنوان تامین کننده نیاز داخلی کشور فعالیت خواهد کرد و با راه اندازی آن ۱۵۰ نفر مشغول به کار شده اند.

معاون رئیس جمهور در مراسم افتتاح این واحد صنعتی گفت: آنچه که امروز افتتاح شد آغازی برای مراحل بعدی ست.

نوبخت افزود: از سرمایه گذاری کشور دوست و برادر ما ترکیه در ایران استقبال می‌شود و به این سرمایه گذاران خوش آمد می‌گوییم.

وی اضافه کرد: در سفر قبل به استان قزوین از موانع مالیاتی طرح مساله شد وظیفه پیگیری و رفع مانع داشتم و خرسندم امروز این اتفاق برای واحد‌های تولیدی بوجود آمده است.

معاون رئیس جمهور گفت: امیدوارم موانع گمرکی به سرعت برداشته شود و حمایت‌های قانونی را درباره ‌ای جی تی انجام خواهیم داد.

استاندار قزوین هم در این مراسم گفت: کاسپین یکی از شهرک‌های مهم کشور و مورد توجه دولت است که کمک شد تا معافیت مالیاتی آن برگردد.

افتتاح فاز دوم شرکت ویتانا، افتتاح طرح توسعه شرکت نستله، افتتاح هفت دره پارک طبیعت قزوین، بازدید از بیمارستان ۷۰۰ تختخوابی ف کلنگ زنی ۲ هزار واحد مسکونی و همچنین تحویل کلید واحد مسکونی از جمله برنامه‌های امروز سفر معاون رییس جمهور به قزوین است.

بازدید از طرح شتابگر ملی، شرکت در جلسه شورای برنامه ریزی و اقتصاد مقاومتی و گفت و گوی ویژه خبری صدا و سیما از دیگر برنامه‌های نوبخت است.

منبع:صداوسیما

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار