کد خبر: ۸۹۰۸۶۰
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۸:۲۳ 27 August 2020

ژنو در تلاش برای جذب و بازگرداندن توریست‌ها به این شهر در سوئیس، به آنان ۱۰۰ فرانک (۸۴ پوند) پول توجیبی می‌دهد.

گردشگران این پول را نقدی دریافت نمی‌کنند، بلکه در قالب کارت هدیه از پیش پرشده‌ای می‌گیرند که در مجموعه‌ای از هتل‌ها، رستوران‌ها، کافه‌ها، بارها و شماری از فعالیت‌های شهری قابل خرج کردن است.

گردشگران برای آن که شرایط لازم برای دریافت این کارت هدیه را داشته باشند، باید دست ‌کم دو شب در یکی از هتل‌های منتخب اقامت کنند.

ژنو به گردشگران، پول توجیبی می‌دهد

این پول می‌تواند در بیش از ۱۰۰ کسب‌وکار مشارکت‌کننده، از جمله هتل پنج ستاره ماندارین اورینتال ژنو، هتل چهارفصل بورگ، و همچنین ۵۶ هتل دیگر استفاده شود.

۶۶ بار و رستوران نیز امکان خرج کردن این کارت را فراهم کرده‌اند، از جمله رستوران‌های مزین به ستاره میشلین مانند لوشابوتی، که ترکیبی از خوراکی‌های مدیترانه‌ای، سوئیسی و فرانسوی را ارائه می‌دهد.

شماری از جاذبه‌های تفریحی نیز این کارت را می‌پذیرند، از جمله تور شکلات فلیورز، موزه هنر شرق دور، و پلاژ ژنو که استخری بزرگ و روباز در کرانه دریاچه ژنو است.

کارت هدیه ژنو تا ۳۱ دسامبر ۲۰۲۰ معتبر است و در بدو پذیرش در هتل و به ازای هر اتاق یک کارت، به گردشگران داده می‌شود.

موجودی کارت قابل تبدیل به پول نقد نیست و جنس خریده شده با آن را نیز نمی‌توان پس داد، به این ترتیب گردشگران به خرج کردن تمام موجودی کارت در شهر ترغیب می‌شوند.

ژنو در محاصره کوه‌های آلپ و جورا، چشم‌اندازی از مون بلان و همچنین موقعیتی حسرت‌برانگیز در ساحل دریاچه ژنو ارائه می‌دهد.

این تنها ابتکار برای جذب گردشگران به دنبال تعطیلی جهانی گردشگری در دوران همه‌گیری ویروس کرونا نیست.

جزایر قناری نیز اخیرا شروع کرد به ارائه بیمه رایگان به گردشگران که در تلاش برای اطمینان‌بخشی به مسافران، تمامی رویدادهای احتمالی مرتبط با ویروس کرونا را پوشش می‌دهد.

این سیاست را اداره گردشگری، صنایع و بازرگانی جزایر قناری در مشارکت با شرکت بیمه آکسا راه‌اندازی کرده، که مسافران اسپانیایی و خارجی را پوشش می‌دهد، به شرطی که در اقامتگاه‌های توریستی و هتل‌ها اقامت کنند، و نه در خانه دوستان و فامیل.

تمامی هزینه‌های پزشکی، بازگشت و تمدید اقامت به علت سپری کردن قرنطینه اجباری، برای کسانی که در طول سفر به جزایر قناری به کووید-۱۹ مبتلا شوند، تحت پوشش قرار می‌گیرد.

یک سخنگوی دفتر گردشگری اسپانیا گفت: «هیچ هزینه‌ای بر عهده مسافران نیست و تمامی هزینه‌ها به طور خودکار پرداخت می‌شود.»

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار