استاندار ایلام با صدور پیامی فرا رسیدن ماه محرم و ایام سوگواری شهادت سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) را تسلیت گفت و از عموم عزاداران حسینی خواست: با رعایت دستورالعمل ها، پرسنل بهداشتی درمانی و خدمتگزاران خود را در مقابله با کرونا یاری کنند.
کد خبر: ۸۹۰۵۳۱
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۰ 22 August 2020

به گزارش تابناک ایلام ؛ متن پیام قاسم سلیمانی دشتکی به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

محرم ماه پیروزی خون بر شمشیر، ماه قیام و بیداری و یادآور بزرگ‌ترین حماسه تاریخ بشریت است و عاشورا قله رفیع ایمان و انسانیت است که در محشر کربلا درس حریت و آزادگی را به عالمیان آموخت.

و امروز ملت ما، ملت امام حسین (ع) است. ملتی که همواره حافظان واقعی مکتب و فرهنگ عاشورای حسینی بوده اند تا بعد از گذشت هزار و چهارصد سال با تشکیل انقلاب اسلامی به تاسی از قیام کربلا با علم و بیرق های سیاه در سوگ سرور و سالار شهیدان ادامه دهنده راستین مکتب امام حسین (ع) باشند.

اینجانب فرا رسیدن ماه محرم و ایام سوگواری شهادت جانگداز سرور و سالار شهیدان کربلا حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) و هفتاد و دو تن از یاران مخلص و جان بر کف آن حضرت را به همه مسلمانان و آزادی خواهان جهان و محبان اهل بیت عصمت و طهارت(ع) به ویژه به مردم دیار خادمان اربعین حسینی تسلیت می گویم و امیدوارم عزاداران در این ایام، ضمن حفظ شور و شعور حسینی (ع) در مراسمات و سوگواری ها، با رعایت دستورالعمل های بهداشتی پرسنل درمان و خدمتگزاران خود را در مقابله با کرونا یاری کنند./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار