شمارش معکوس برای آخرین دیدار سرنوشت ساز تیم فوتبال بعثت کرمانشاه شروع شده، تیمی که در ابتدای این فصل رقابت های لیگ دسته دوم فوتبال می‌خواست در قامت مدعیان صعود ظاهر شود، اما حالا و در هفته پایانی رقابت‌ها چنگ می‌زند تا بماند و سقوط نکند.
کد خبر: ۸۸۸۸۹۲
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۶ 18 August 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا،تیم بعثت درحالی جمعه این هفته(31 مرداد) آخرین بازی خود را در رقابت های این فصل لیگ دسته دوم فوتبال کشورمان برابر تیم قدرتمند شهرداری ماهشهر برگزار خواهد کرد، که این دیدار سرنوشت تیم بعثت را در لیگ معلوم می‌کند.

تنها نماینده کرمانشاه در رقابت‌های لیگی فوتبال، شرایط سخت و نامناسبی در گروه دوم این رقابت ها دارد. بعثت کرمانشاه از مجموع 25 بازی که تاکنون در لیگ دسته دوم انجام داده، شش پیروزی، هشت مساوی و یازده باخت داشته و اکنون برای ماندن در این لیگ کار سختی پیش رو دارد.

این تیم در آخرین دیدار این هفته خود در رقابت های لیگ دسته دوم فوتبال باید برابر تیم رده چهارمی شهرداری ماهشهر به پیروزی برسد و از سوی دیگر تیم پاس همدان نیز در مصاف با تیم سردار بوکان باید بر این تیم پیروز شود تا بعثتی‌ها ماندنشان در لیگ دسته دوم را جشن بگیرند.

کیومرث لرستانی سرپرست تیم فوتبال بعثت کرمانشاه در گفت و گو با ایسنا، درخصوص آخرین شرایط تیمش برای دیدار پیش رو برابر شهرداری ماهشهر گفت: باتوجه به پیروزی که هفته گذشته برابر تیم شهدای زرکان کرج داشتیم، روحیه تیم بسیار بالاست و این هفته هم تمرینات خوبی را پشت سرگذاشته‌ایم.

وی افزود: امروز آخرین تمرینات تیم را در کرمانشاه انجام می‌دهیم و فردا(چهارشنبه) تیم را راهی ماهشهر خواهیم کرد.

لرستانی ادامه داد: با انگیزه بالایی که بازیکنان دارند، تمام توانمان را خواهیم گذاشت تا بتوانیم برابر تیم شهرداری ماهشهر پیروز شویم.

وی با اشاره به گرمای شدید ماهشهر، عنوان کرد: هرچند شرایط جوی و گرمای زیاد هوای این شهر می تواند بازیکنان ما را اذیت کند، اما برای بقا به سه امتیاز این بازی نیاز داریم و بازیکنانمان با تمام شهامت و غیرتشان بازی می کنند تا در این دیدار پیروز شوند.

دیدار بین دو تیم شهرداری ماهشهر و بعثت کرمانشاه ساعت 20 روزجمعه(31 مرداد) به میزبانی ماهشهر برگزار خواهد شد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار