کد خبر: ۸۸۸۱۱۷
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۱ 16 August 2020

صادق جلیلی پیش از ظهر امروز یکشنبه در حاشیه بازدید از بیمارستان تأمین اجتماعی دزفول، اظهار کرد: در استان خوزستان بیش از سه میلیون نفر تحت پوشش بیمه تأمین اجتماعی هستند.

وی افزود: آمار جمعیت تحت پوشش در بیمه تأمین اجتماعی در شهرهای استان متفاوت است به گونه‌ای که این رقم در بندر ماهشهر و امام خمینی (ره) بالاتر و در شهرهای مسجدسلیمان و باغملک کمتر است اما به طور کلی ۶۰ درصد جمعیت خوزستان تحت پوشش بیمه تأمین اجتماعی هستند.

معاون درمان بیمه تأمین اجتماعی خوزستان گفت: نسخه الکترونیکی بیمه تأمین اجتماعی مدتی است که عملیاتی شد و در ۱۰۰ درصد مراکز ملکی این نهاد در حال اجراست و در سایر مراکز طرف قرارداد، وزارت بهداشت، بیمه سلامت و مراکز تخصصی نیز در این امر سهیم هستند.

جلیلی ادامه داد: الکترونیکی شدن نسخه‌ها در خوزستان نسبت به سایر استان‌ها با تأخیر شروع شد اما با سرعت خوبی در حال رشد است.

وی در ادامه با اشاره به تأمین امکانات و تجهیزات بیمارستان تأمین اجتماعی دزفول، تصریح کرد: نخستین محموله تجهیزات این بیمارستان امروز وارد دزفول شد و ۶۰ درصد دیگر از تجهیزات در تهران آماده بارگیری هستند.

معاون درمان بیمه تأمین اجتماعی خوزستان بیان کرد: در شهریورماه امسال از طریق آزمون استخدامی تأمین اجتماعی ۳۰۰ نفر در این بیمارستان جذب خواهند شد که حدود ۵۰ نفر آنها از کادر پزشکی هستند.

جلیلی گفت: علاوه بر این تجهیزات، یک دستگاه سی‌تی‌اسکن به بیمارستان تأمین اجتماعی دزفول تعلق خواهد گرفت.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار