فرمانده نیروی انتظامی استان ایلام گفت: یک فقره زمین خواری به مساحت ۱۱ هزار مترمربع به ارزش ۱۱ میلیارد ریال در بخش سیوان شهرستان ایلام کشف و رفع تصرف شد.
کد خبر: ۸۸۷۹۰۴
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۱۶ 16 August 2020

به گزارش تابناک ایلام ؛ سردار نورعلی یاری اظهار داشت: درپی اخبار و اطلاعات کسب شده مبنی بر اینکه اشخاصی با اقدامات سودجویانه قصد تصرف اراضی ملی و محوطه های تاریخی سیوان از توابع شهرستان ایلام را دارند، موضوع در دستور کار کاراگاهان پلیس امنیت اقتصادی استان قرار گرفت.

وی افزود: با انجام تحقیقات میدانی و جمع آوری اسناد و مدارک و مستندات لازم، مشخص شد این افراد نسبت به تصرف غیر قانونی ۱۱ هزار متر از اراضی ملی اقدام کرده اند.

سردار یاری با بیان اینکه با هماهنگی مقام قضایی ، متصرفان با هویت های معلوم شناسایی و دستگیر شدند، یادآور شد: با تلاش ماموران پلیس امنیت اقتصادی و حضور کارشناسان میراث فرهنگی از این اراضی ملی رفع تصرف شد.

فرمانده انتظامی استان ایلام با بیان اینکه ارزش ریالی این اراضی رفع تصرف شده توسط کارشناسان ۱۱میلیارد ریال برآورد شده است، خاطر نشان کرد: در این خصوص ۲ متهم با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

سردار یاری با اشاره به این که حفظ بیت المال، اراضی ملی و منابع طبیعی از دست متجاوزان و سودجویان همواره در دستور کار پلیس قرار دارد ،گفت:شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تعرض با اراضی ملی موضوع را از طریق سامانه فوریت های پلیسی ۱۱۰ به پلیس اطلاع رسانی کنند./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار