معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس امید آفرینی را از رسالت های مهم اطلاع رسانی دانست و افزود: امروز ریشه بسیاری از معضلات اجتماعی در ناامیدی و بی انگیزگی نهفته است و افزایش یاس و ناامیدی در دستور کار شبکه های ماهواره ای و عملیات روانی آنان قرار دارد
کد خبر: ۸۸۷۳۹۵
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۰ 14 August 2020

به گزارش تابناک فارس: سید احمد احمدی زاده همچنین با اشاره به تحریم‌های ظالمانه و تاثیر این تحریم‌ها بر زندگی مردم  ‌خطاب به اعضا شورای اطلاع رسانی گفت: مردم باید از اثرات و فشارهای این تحریم‌ها آگاه شوند و بدانند دولت با تحمل چه سختی هایی امور کشور را اداره می‌کند.


رئیس شورای اطلاع رسانی استان فارس بر لزوم توجه و تمرکز  ویژه در هفته دولت برای گزارش اقدامات انجام شده  تاکید کرد و گفت: از ظرفیت ها و بسترهای موجود بخصوص فضای مجازی  در این زمینه استفاده شود.


وی افزود :باید ضمن پرهیز از ارائه آمارهای غیر واقعی  با انتشار نتایج زحمات و تلاشهای کارکنان خدوم و زحمتکش در دستگاههای اجرایی که در واقع خدمات نظام جمهوری اسلامی در دولت ادبی و امید می باشد  رابنحو صحیح اطلاع رسانی انجام شود.


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس امید آفرینی را از رسالت های مهم اطلاع رسانی دانست و افزود: امروز ریشه بسیاری از معضلات اجتماعی در ناامیدی و بی انگیزگی نهفته است و افزایش یاس و ناامیدی در دستور کار شبکه های ماهواره ای و عملیات روانی آنان قرار دارد.


وی تاکید کرد :یکی از انتظارات مهم دولت از مدیران و روسای دستگاههای دولتی انعکاس و گزارش دقیق عملکرد به پیشگاه ملت است.

دستگاهها باید با توجه به ارتباط دولت ملت روابط عمومی ها را نسبت به وظیفه تولید محتوا و گزارش اقدامات توجیه و فعال نمایند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار