مدیرکل تعزیرات حکومتی ایلام:
مدیرکل تعزیرات حکومتی ایلام، گفت: مامورین نیروی انتظامی شهرستان چرداول با توقیف خودرو سواری تعداد 28 طاقه پارچه قاچاق را کشف کردند.
کد خبر: ۸۸۶۵۵۴
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۰ 12 August 2020

به گزارش تابناک ایلام؛ علیرضا لطفی مدیرکل تعزیرات حکومتی ایلام، گفت: روز گذشته مامورین نیروی انتظامی شهرستان چرداول با توقیف خودرو سواری تعداد 28 طاقه پارچه قاچاق را کشف کردند.

وی افزود: با ارجاع این پرونده به اداره تعزیرات حکومتی چرداول، پرونده در دستور کار شعبه رسیدگی کننده قرار گرفت که در نهایت با توجه به اقرار متهم و اظهارات صریح او، شعبه مذکور متخلف را علاوه بر ضبط کالای قاچاق به پرداخت مبلغ 128 میلیون تومان جریمه نقدی در حق صندوق دولت محکوم کردند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی ایلام همچنین از کشف تعدادی قطعات یدکی خودرو در مهران خبر داد و گفت: با گزارش مأمورین اطلاعات امنیت مهران تعدادی قطعات یدکی خودرو در یک منزل مسکونی در شهرستان مهران کشف شد.

وی ادامه داد: پس از استعلام و بررسی‌های لازم  مشخص شد که هیچ یک از کالاهای مذکور، اصالت قانونی و مدارک گمرکی نداشته و قاچاق هستند.

لطفی تصریح کرد: پس از تشکیل پرونده شعبه رسیدگی کننده با توجه به نتایج استعلامات و بازجویی‌های به عمل آمده، اتهام قاچاق کالا را محرز و متخلف را به ضبط  کالاها و پرداخت 146 میلیون تومان محکوم کرد./ح

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار