کد خبر: ۸۸۶۴۷۵
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۷ 11 August 2020

استاندار خوزستان گفت: با دستور دادستان کل کشور، امروز مبالغ و منابع پرداخت حقوق کارگران هفت‌تپه آزاد شد و امیدواریم که ظرف چند روز آینده حقوق عقب‌ افتاده ماه‌های اردیبهشت و خرداد پرداخت شود.

 غلامرضا شریعتی، استاندار خوزستان امروز در جمع خبرنگاران در رابطه با شرکت نیشکر هفت‌تپه اظهار کرد: با پیگیری‌هایی که از طرف مسؤولین استانی و هماهنگی‌ها و همکاری‌هایی که با دستگاه‌ قضا صورت گرفته شورای امنیت کشور و خصوصا بعد از دستور ریاست قوه قضاییه و مسؤولیت دادستان کل کشور مبنی بر پیگیری و ادامه اقدامات لازم برای ادامه فعالیت شرکت هفت‌تپه صورت گرفت.

وی افزود: هماهنگی دستگاه‌ها در قوه مجریه، حوزه معاونت اول ریاست جمهوری، دفتر ریاست جمهور و در مجلس شورای اسلامی و کمیسیون اصل ۹۰ صورت گرفت.

استاندار خوزستان گفت: با دستور دادستان کل کشور، امروز مبالغ و منابع پرداخت حقوق کارگران هفت‌تپه آزاد شد و امیدواریم که ظرف چند روز آینده حقوق عقب‌افتاده ماه‌های اردیبهشت و خرداد پرداخت شود.

وی افزود: منابع لازم برای کشت جدید نیز فراهم شده است و انشالله ظرف چند روز آینده شرایط برای پرداخت، شروع به کار و کشت جدید هفت‌تپه فراهم میشود تا این شرکت عظیم بتواند همچنان به فعالیتش ادامه دهد و در سال جهش تولید در جهت تولید محصولات شکر که کالای استراتژیک کشور است گام موثری بردارد و کارگران هفت‌تپه و این شرکت همچون سال‌های گذشته در جهت خودکفایی و خوداتکایی اقتصادی و امنیت غذایی کشور نقش خودشان را ایفا کنند.

 
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار