در مراسمی از زحمات حجت الاسلام ولدان رئیس سابق شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قم قدردانی و حجت الاسلام علی مهدیزاده بعنوان رئیس جدید این شورا در قم معرفی شد.
کد خبر: ۸۸۶۲۴۶
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۵ 11 August 2020

به گزارش تابناک قم، شامگاه دوشنبه در سالن محراب حرم مطهر حضرت معصومه (س) آئین تکریم زحمات هفت ساله حجت الاسلام محمدباقر ولدان مسئول سابق دفتر شورای سیاستگذاری و نهاد نماز جمعه قم و معارفه حجت الاسلام علی مهدیزاده مسئول جدید شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قم با حضور آیت الله سعیدی نماینده ولی فقیه در استان قم و حجت الاسلام نوری معاون سازماندهی شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور برگزار شد.

آیت الله سعیدی نماینده ولی فقیه در استان قم در این مراسم با اشاره به ویژگی‌های شهر مقدس قم به عنوان خواستگاه انقلاب اسلامی، جایگاه نمازجمعه در این شهر را مهم، ویژه و رفیع برشمرد و افزود: تلاش‌ها، اقدامات و برنامه‌های این ستاد باید تحقق بیانیه گام دوم انقلاب نه تنها در استان قم بلکه در کشور باشد تا شاهد برکات آن باشیم.

گفتنی است حجت الاسلام مهدیزاده پیش از این امامت جمعه شهرستان بافت استان کرمان و همچنین مدیریت ستادهای نمازجمعه کشور را برعهده داشته است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار