سرپرست فرمانداری ساوجبلاغ اعلام کرد که در آستانه سال تحصیلی جدید ، 14 مدرسه نوساز در مناطق شهری و روستایی این شهرستان آماده بهره برداری شده است.
کد خبر: ۸۸۵۸۷۷
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۵ 10 August 2020

به گزارش «تابناک البرز» حمیدرضا ورزشی در نشست شورای آموزش و پرورش شهرستان ساوجبلاغ که با حضور معاون سیاسی انتظامی و اجتماعی فرمانداری، رییس آموزش و پرورش و اعضای این شورا در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد،گفت: این ۱۴ طرح آموزشی توسط خیرین، اداره کل نوسازی مدارس استان  و شرکت عمران  شهرجدید هشتگرد ساخته شده  است.

سرپرست فرمانداری ساوجبلاغ به وجود ۱۲ هزار دانش آموز  خارجی در این شهرستان اشاره کرد و گفت: این تعداد دانش آموز اغلب در نقاط روستایی مستقر هستند که ضرورت توجه به توسعه و تجهیز مدارس و دانش آموزان این مناطق از جمله مهدی آباد ،ملک آباد و مسکن مهر بسیار ضروری است و نیاز است خیرین همچنان ما را کمک کنند.
ورزشی با قدردانی از مدیریت شرکت عمران شهر جدید هشتگرد  خواست، مدارس شهدای فشند و شهیدان بغدادی را قبل آغاز سال تحصیلی جدید نسبت به ترمیم و تعمیر آن اقدام نمایند.
رییس آموزش و پرورش شهرستان ساوجبلاغ نیز از جداشدن شهرستان‌های نظر آباد و طالقان از آزمون کنکور سراسری امسال در این شهرستان خبر داد.
محمود پایکاری گفت : سه هزار و ۷۶۳ نفر از دانش آموز ساوجبلاغی در آزمون کنکور سراسری  شرکت می‌کنند .
وی افزود: بیشترین افراد شرکت کننده در آزمون سراسری دانش آموزان رشته علوم تجربی هستند که تعداد آنان به ۱۵۵۳ نفر می رسد.

پایکاری بیان داشت: آزمون امسال در ۲۸ حوزه برگزار می‌شود که ۱۳ حوزه مربوط به پسران و ۱۵ حوزه مربوط به دختران است.
وی گفت: تمام  پروتکل های بهداشتی برای سلامت دانش آموزان در این حوزه.ها در نظر گرفته شده و بنابر اعلام سازمان سنجش این آزمون ها از ۲۹ مرداد آغاز و تا ۳۱ ادامه دارد.
رییس آموزش و پرورش ساوجبلاغ از آمادگی کامل این اداره برای بازگشایی مدارس در ۱۵ شهریور امسال خبر داد و گفت:با توجه به اینکه گفته‌اند کرونا همچنان میهمان ما خواهد بود و آنچه که ما از جامعه دریافت کردیم عدم استقبال خانواده ها از مدارس خواهد بود، ما باید تمام تمهیدات را برای تحصیل از طریق فضای مجازی را در دستور کار خود داشته باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار