مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان البرز گفت: حتی درحالت قرمز شیوع بیماری کرونا نه تنها جاده چالوس بلکه هیچ کدام از محورهای مواصلاتی استان مسدود نمی‌شود.
کد خبر: ۸۸۴۶۵۱
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۰ 06 August 2020

به گزارش «تابناک البرز» گودرز محمودی درباره وضعیت محورهای مواصلاتی استان با قرمز بودن وضعیت شیوع بیماری کرونا در کرج و برخی شهرهای همجوار، اظهارداشت: علیرغم قرمز بودن برخی استان‌های همجوار استان البرز نه تنها جاده چالوس بلکه هیچ کدام از محورهای مواصلاتی استان مسدود نیست.

وی با بیان اینکه در آغازین روزهای شیوع بیماری کرونا نیز در محورهای استان انسداد نداشتیم، افزود: به دلیل اینکه راه‌های مواصلاتی استان مکانی برای ترانزیت محصولات کشاورزی و مواد غذایی است و انسداد محورها سبب خلل در تامین نیازهای اصلی مواد غذایی مردم می‌شود هیچ انسدادی اعمال نمی‌شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان البرز بیان کرد: به مردم توصیه می‌شود که از سفرهای تفریحی اجتناب و در کنترل شیوع این بیماری مسئولان بهداشت و درمان را یاری کنند.

محمودی با اشاره به اینکه این بیماری با همت مردم کنترل و شیوع آن کاهش می‌یابد، تصریح کرد: رعایت فاصله اجتماعی، زدن ماسک و عدم ترددهای غیر ضرور از جمله اولویت‌های رفتار پیشگیرانه در برابر این ویروس منحوس است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار