اخبار و عملکرد حوزه انتظامی مازندران در 13 مرداد توسط معاونت اجتماعی فرماندهی نیروی انتظامی مازندران به خبرنگار تابناک از کل استان از غرب تا شرق به شرح زیر به حضور تقدیم می گردد.
کد خبر: ۸۸۳۵۸۹
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۴ 03 August 2020

 به گزارش تابناک مازندران ، اخبار و عملکرد کلی نیروی انتظامی استان مازندران در 13 مرداد ماه سال 1399 به حضور تقدیم می گردد.

بر اساس این گزارش، اخبار کامل نیروی انتظامی مازندران در روز 13 مرداد بشرح زیر است :

دسبند پلیس بر دستان سارق مسافر نما در ساری 

فرمانده انتظامي شهرستان "ساري"، از شناسايي و دستگيري سارق مسافر نما با 13 فقره سرقت از رانندگان خودروهای در بستی در این شهرستان خبر داد. 

سرهنگ ناصر علی صفر پور در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس، گفت:در پی کسب خبری مبنی بر سرقت از رانندگان خودروهای مسافربر شخصی در شهرستان ساری، موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان ساری، تصریح کرد: ماموران کلانتری 12 با بررسی های همه جانبه و اقدامات اطلاعاتی سارق را که با کرایه خودروها به صورت دربستی، با خوراندن نوشیدنی حاوی داروهای خواب آور در مسیر راه اقدام به سرقت اموال و تجهیزات همراه آنان می کرد، شناسایی کردند.

سرهنگ صفرپور در ادامه، اظهار داشت: پس از هماهنگی های قضائی متهم که دارای سارقه سرقت نیز بوده در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر و در بازجویی های به عمل آمده تاکنون به 13 فقره سرقت از رانندگان خوروهای مسافربرشخصی در این شهرستان اعتراف کرد.

صفر پور در خاتمه از شهروندان و به خصوص رانندگان خودرو های مسافربر، خواست : ضمن رعایت هشدارهای انتظامی از قبول مواد خوراکی و یا نوشیدنی از افراد ناشناس در طول مسیر راه خودداری کنند.

 

سارق دوچرخه در نوشهر دستگير شد 

فرمانده انتظامي شهرستان نوشهر، از دستگیری سارق حرفه ای دوچرخه با 5 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد . 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ " قاسم محمدی" در تشريح اين خبر گفت:‌ در پی سرقت چندین دوچرخه از پاركينگ مجتمع هاي مسكوني این شهرستان، مووضع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان نوشهر، افزود: با انجام تحقیقات پلیسی، مأموران کلانتری 11 متهم را در حین فروش دوچرخه های سرقتی شناسایی و دستگير کردند.

سرهنگ محمدی، خاطرنشان کرد: متهم در بازجويي ها به سرقت 5 دستگاه دوچرخه از مجتمع هاي مسكوني در سطح شهرستان اعتراف كرد.

سرهنگ قاسم محمدی با بیان اینکه متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد،به شهروندان توصیه کرد: ضمن توجه به هشدارهای پلیس با مراقبت صحیح از اموال خود فرصت سرقت را از سارقان سلب کنند .

 

---------------------------------------------------------------

 

باند سارقان سیم و کابل برق در قائم شهر به دام افتاد 

فرمانده انتظامی شهرستان قائم شهر از انهدام باند سارقان سیم و کابل برق با 21 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد. 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ مهدی خادمی در تشریح این خبر، گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت سیم و کابل برق از شبکه های توزیع در شهرستان قائم شهر، موضوع در دستورکار ماموران قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان، قائم شهر، تصریح کرد: با انجام اقدامات اطلاعاتی، ماموران کلانتری 12 موفق به شناسایی یک باند 8 نفره سرقت سیم و کابل برق و مخابرات در این شهرستان شدند.

سرهنگ خادمی با بیان این که این افراد دارای سابقه سرقت نیز بوده اند، اظهار داشت: ماموران پس از هماهنگی های قضائی، متهمان را در عملیاتی غافلگیرانه و در حین سرقت دستگیر کردند.

خادمی از کشف 1500 متر فیبر نوری و انواع سیم و کابل برق و تلفن به همراه تجهیزات سزقت سیم برق و پمپ آب، دستگاه برش و ... از مخفیگاه این افراد خبر داد و افزود: این متهمان ضمن اعتراف به 21 فقره سرقت، پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

وی در خاتممه از شهروندان خواست: به منظور پیشگیری از سرقت و سایر ناهنجاری های اجتماعی با پلیس همکاری کرده و درصورت مشاهده هرگونه مسائل امنیتی و رف و آمدهای افراد ناشناس در محدوده محل سکونت خود مراتب را به پلیس 110 اطلاع دهند.

 

----------------------------------------------------------

 

اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در تنکابن 

فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن از کشف 6 کیلو مواد مخدر در طرح ارتقاء امنیت اجتماعی این شهرستان خبر داد . 

سرهنگ محمدصادق شاه نظری در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، گفت: امنیت از مهمترین زیرساخت های توسعه جامعه و محور امنیت و آرامش مردم است.

فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن افزود: به منظور برقراری نظم و امنیت عمومی در سطح شهرستان تنکابن، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در این شهرستان به اجرا در آمد.

سرهنگ شاه نظری، تصریح کرد: در اجرای این طرح که به مدت یک روز در این شهرستان به اجرا در آمد، ماموران پس از هماهنگی های قضائی، با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی مخفیگاه متهمان در مناطق آلوده و جرم خیز شدند.

شاه نظری در ادامه، افزود: ماموران با تشکیل تیم های عملیاتی، 3 سارق حرفه ای و 13 خرده فروش مواد مخدر در این شهرستان دستگیر و در بازرسی های به عمل آمده از مخفیگاه آنان 6 کیلو و 600 گرم مواد مخدر حشیش و تریاک و مقادیر قابل توجهی مواد مخدر کشف شد.

وی از کشف 10 فقره سرقت در این عملیات خبر داد و خاطرنشان کرد: ضمن توقیف 25 خودرو و موتورسیکلت به دلیل تخطی از مقررات قانونی و مزاحمت برای نوامیس مردم ، متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن در خاتمه از شهروندان خواست: برای حفظ امنیت با پلیس همکاری کرده و هرگونه اطلاعات و اخباری را به مرکز فوریت های پلیسی 110 اعلام دارند.

 

کشف 16فقره سرقت در جویبار 

فرمانده انتظامي شهرستان جویبار از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و کشف 16فقره سرقت در این شهرستان خبر داد. 

به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ غلامرضا جعفری در تشریح این خبر، گفت: به منظور برقراری نظم و امنیت عمومی و برخورد با ناهنجاری ها، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در این شهرستان به اجرا در آمد .

فرمانده انتظامی شهرستان جویبار، افزود: در اجرای این طرح، ماموران پس از هماهنگی های قضائی، با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی و دستگیری 15سارق و مالخر اموال اموال مسروقه در این شهرستان شدند .

سرهنگ جعفری، تصریح کرد: متهمان در بازجویی های به عمل آمده در مجموع به 16فقره سرقت منزل، اموال و قطعات خودرو و ...در این شهرستان اعتراف کردند .

وی همچنین اظهار داشت: در ادامه اجرای این عملیات، 51موتور سیکلت و 13خودرو به دلیل عدم رعایت قانون و مقررات رانندگی، نداشتن مدارک شناسایی، تخلفات حادثه ساز و مزاحمت برای مردم متوقف شدند .

فرمانده انتظامی شهرستان جویبار ضمن قدردانی از همراهی و مشارکت خوب مردم با پليس از شهروندان خواست: در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه فعاليت غيرقانوني و مجرمانه توسط افراد فرصت طلب و قانون گريز، مراتب را در اسرع وقت از طريق تلفن فوريت هاي پليسي 110 اعلام دارند.

 

--------------------------------------------------

 

توقیف موتور سیکلت قاچاق در گلوگاه 

فرمانده انتظامی شهرستان گلوگاه از توقیف یک دستگاه موتورسیکلت قاچاق به ارزش 450 میلیون ریال در این شهرستان خبر داد . 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "اسماعیل حسن زاده" در تشریح این خبر، گفت: درپی کسب خبری مبنی بر نگهداری موتورسیکلت قاچاق توسط فردی در شهرستان گلوگاه، موضوع در دستور کار پلیس اطلاعات این فرماندهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان گلوگاه، افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی، متهم را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی در بازرسی از منزل وی یک دستگاه موتورسیکلت قاچاق کشف کردند.

سرهنگ "حسن زاده" ارزش موتورسیکلت قاچاق کشف شده را بالغ بر 400 میلیون ریال عنوان کرد و با بیان این که موتورسیکلت کشف شده به سازمان اموال تملیکی تحویل شد اظهار داشت: در این خصوص پرونده تشکیل و به مرجع قضائی ارسال شد.

وی در خاتمه با اشاره به این که مبارزه با قاچاق کالا اقدامی برای حفظ و استقرار امنیت کشور است،از مردم خواست: برای حمایت از تولید ملی و اشتغال جوانان جامعه در مبارزه با قاچاق کالا و ارز با پلیس همکاری کرده و هرگونه اخبار واطلاعاتی در این زمینه را به مرکز فوریت های پلیسی 110 اعلام دارند .

 

-----------------------------------------------------------------

 

دستگیری سارق منزل با 8 فقره سرقت درفریدونکنار 

فرمانده انتظامی شهرستان فریدونکنار از دستگیری 2 سارق منزل با 8 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد. 

سرهنگ "حسن هاشم پور" در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، گفت: در پي وقوع چند فقره سرقت منزل در شهرستان فریدونکنار، موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان فریدونکنار، خاطرنشان کرد: کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی پس از بررسي های همه جانبه موفق به شناسايي 2سارق سابقه دار در این سرقت ها شدند.

وی، تصریح کرد: پس از هماهنگی با مرجع قضائی متهمان در مخفیگاهشان دستگير و در بازجويي های انجام شده به 8 فقره سرقت منزل در این شهرستان اعتراف کردند.

سرهنگ هاشم پور با بيان اين که متهمان پس از تشکیل پرونده روانه دادسرا شدند، از شهروندان خواست: برای برقراری امنیت اجتماعی با پلیس همکاری کرده و هرگونه اطلاعات و اخباری را در زمینه مسائل امنیتی به مرکز فوریت های پلیس 110 اطلاع دهند.

 

----------------------------------------------------------

 

کشف 15 فقره سرقت داخل خودرو در نکا 

فرمانده انتظامی شهرستان نکا از دستگیری سارق داخل خودرو و کشف 15 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد. 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "حسین زارع " در بیان جزئیات این خبر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت داخل خودرو در سطح شهرستان نکا، موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان نکا،افزود: با انجام اقدامات پلیسی ماموران پلیس آگاهی، سارق را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضایی وی را در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند.

سرهنگ "زارع" خاطر نشان کرد: متهم در بازجویی ها فنی تاکنون به 15فقره سرقت اعتراف کرد و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان نکا در خاتمه به شهروندان توصیه کرد: هشدار هاي پليس را در خصوص پيشگيري از سرقت جدي گرفته و در صورت مشاهده هر گونه مورد مشکوک مراتب را سريعا به پليس110 اطلاع دهند.

خبر: سلمان مهدوی

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار